Goedkoopste NWWI taxatie

De WOZ en woningtaxatie in het algemeen.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

Verkuijlen
Berichten: 1
Lid geworden op: do 06 dec, 2012 11:43 am

Goedkoopste NWWI taxatie

Bericht door Verkuijlen »

Weet er iemand waar ik een goedkoop NWWI rapport kan laten opmaken.
Makelaars zelf hanteren verschillende prijzen en als ik bij NWWI zelf een rapport aanvraag weet ik niet vooraf welke taxateur
er langs komt.
Het liefste zou ik bij een landelijk taxatiebureau het rapport aanvragen tegen een vaste lage prijs van niet meer dan 300,- incl alles.
rambagts
Berichten: 2173
Lid geworden op: do 13 sep, 2007 6:19 pm

Re: Goedkoopste NWWI taxatie

Bericht door rambagts »

In dit forum mogen geen namen e.d. van bedrijven worden vermeld maar als je even googlet met nwwi zie je genoeg links en aanbiedingen van erkende nwwi taxateurs.
algemeentje
Berichten: 1
Lid geworden op: za 08 dec, 2012 1:30 pm

Re: Goedkoopste NWWI taxatie

Bericht door algemeentje »

Wij hebben ook even rond gezocht via Google, en kwamen inderdaad veel NWWI taxateurs tegen.
Doordat mijn broer zeer goede ervaringen had met -edit- hebben wij daar ook ons taxatierapport laten opmaken.
Vaste lage prijs dus je weet precies waar je aan toe bent, we hadden het rapport binnen 2 dagen al binnen.
RamonW
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 15 feb, 2013 4:34 pm

Re: Goedkoopste NWWI taxatie

Bericht door RamonW »

Mijn advies is om op zoek te gaan naar een vergelijkings website. Heb hier goede ervaringen mee gehad en je bent er bijna 100% van verzekerd dat je de goedkoopste taxateur hebt in jouw regio. Let er wel op dat je een vergelijkings website hebt waarbij de aangemelde taxateurs aangesloten zijn bij het NWWI of taxateurs unie.

Groetjes,
Ramon
rambagts
Berichten: 2173
Lid geworden op: do 13 sep, 2007 6:19 pm

Re: Goedkoopste NWWI taxatie

Bericht door rambagts »

Ja ja. Eerst betalen en dan wachten tot je misschien een ons weegt. Ik zoek liever een taxateur die "morgen" tijd heeft en goed bekend is In de regio waarin ik woon en een rekening krijg (met het vooraf afgesproken bedrag) tezamen met het rapport.
Rory.vd.Hoorn
Berichten: 1
Lid geworden op: do 27 okt, 2016 11:52 am

Re: Goedkoopste NWWI taxatie

Bericht door Rory.vd.Hoorn »

Het hangt ervan af in welke regio en stad je een taxateur nodig hebt. Ivm het grootstedelijk beleid mogen taxateurs bijvoorbeeld maar in een straal van 20km taxeren.
KJA
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 14 dec, 2016 4:07 pm

Re: Goedkoopste NWWI taxatie

Bericht door KJA »

Ik weet wel dat je bij ****** zelf je tarief kunt bepalen. Dat is voor zover ik weet het goedkoopste in Nederland dat er is
KJA
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 14 dec, 2016 4:07 pm

Re: Goedkoopste NWWI taxatie

Bericht door KJA »

Rory.vd.Hoorn schreef:Het hangt ervan af in welke regio en stad je een taxateur nodig hebt. Ivm het grootstedelijk beleid mogen taxateurs bijvoorbeeld maar in een straal van 20km taxeren.
Bij ******** maakt de afstand niet uit.
Plaats reactie