Onderzoek taxatiemarkt

De WOZ en woningtaxatie in het algemeen.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

Tim MN
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 23 nov, 2015 12:53 pm

Onderzoek taxatiemarkt

Bericht door Tim MN »

Beste forumleden,

Ik wil graag de forumleden uitnodigen om deel te nemen aan een onderzoek in het kader van het afronden van mijn studie aan het instituut Marketing Management. Het liefst mensen die in het verleden een taxatie van hun woning hebben laten uitvoeren. Maar mensen die wel bekend zijn met het onderwerp kunnen de vragenlijst ook invullen, deze doorlopen een kortere vragenlijst.

Mijn onderzoek gaat onder andere over de taxatie markt in Nederland en hoe u als consument uw taxatie opdracht verstrekt. Met als doel de haalbaarheid te onderzoeken om een taxatierapport aan te bieden tegen een vaste prijs via een aantrekkelijke website. Met deze vragenlijst wil ik graag uw mening horen over deze onderwerpen horen.

Daarnaast maakt u door het invullen van deze vragenlijst kans op een gratis stijlconsult van uw woning door een woningcoach! Wilt u hier kans op maken? Laat dan op het eind van de vragenlijst uw e-mail adres achter. De door u verstrekte gegevens zullen uiteraard uitsluitend gebruikt worden om invulling te geven aan dit onderzoek. Mocht u bereid zijn mee te werken aan dit onderzoek, dan wil ik u verzoeken onderstaande link naar de vragenlijst te volgen. Het is een korte vragenlijst en het invullen van de vragenlijst neemt ongeveer 5 minuten van uw tijd in beslag.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Link naar vragenlijst: http://goo.gl/forms/xfjWgdxKBE
HuisKopen2013
Berichten: 103
Lid geworden op: do 04 jul, 2013 10:03 pm

Re: Onderzoek taxatiemarkt

Bericht door HuisKopen2013 »

done, mijn ongezouten mening gegeven over taxaties :)
Tim MN
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 23 nov, 2015 12:53 pm

Re: Onderzoek taxatiemarkt

Bericht door Tim MN »

Super, bedankt!
Plaats reactie