anotaris Bunnik is weer bezig

Vragen en discussies over notarissen, aktes en contracten.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

raket
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 01 dec, 2008 9:34 pm

anotaris Bunnik is weer bezig

Bericht door raket »

Hellaas weer iemand met een zeer slechte ervaring. All-in offerte aangevraagd.
Kwam in de mail positief over en was de goedkoopste. Alleen bij de afrekening
enkele dagen voor het passeren van akte wordt je met veel hogere kosten opgezadeld.
Na veel mailtjes en bellen over deze gang van zaken trek je toch aan het kortste eind.
Zij hebben jou geld in handen dus de macht. Per saldo 428,=. euro door de neus geboord.
Je koop voor de eerste keer als starters een woning en dan denk je dat een notaris
een vertrouwenspersoon is en ook duidelijk is over de te betalen kosten. Maar hellaas
niets van dat is waar. Als je graag de goedkoopste wil zijn moet je niet achteraf met
extra kosten komen. Speel dan open kaart en zeg vooraf wat die extra kosten zijn. Maar ja
dan hou je geen klanten over.DUS GA NOOIT MET ANOTARIS BUNNIK IN ZEE.
Wij hebben hem ook op al deze punten gewezen, ook op alle klachten op internet maar daar
gaat meneer niet op in. Erg jammer dat we deze klachten niet eerder geweten hebben.
sdmoviez
Berichten: 76
Lid geworden op: do 05 mar, 2009 1:30 pm

Re: anotaris Bunnik is weer bezig

Bericht door sdmoviez »

hmm, onlangs heb ik idd via degoedkoopstenotaris.nl een offerte bij o.a. deze notaris aangevraagd en ze kwamen idd als een vd goedkoopste uit de bus. Maar nu ik dit bericht lees zou ik toch willen weten of er meer mensen hierin getrapt zijn.
sdmoviez
Berichten: 76
Lid geworden op: do 05 mar, 2009 1:30 pm

Re: anotaris Bunnik is weer bezig

Bericht door sdmoviez »

ik heb onlangs (2 weken geleden) een offerte gekregen maar daarna een mail gestuurd naar Anotaris met verwijzing naar dit topic maar tot op heden GEEN reactie. Is dit een teken van betrouwbaarheid die je van een notaris mag verwachten?

btw, waarom is het vorige topic gesloten?
Plaats reactie