www.makelaarinhuis.nl

Vragen en discussies over makelaars en het kopen/verkopen van een woning.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

schrik22
Berichten: 1
Lid geworden op: di 14 feb, 2006 2:37 pm

www.makelaarinhuis.nl

Bericht door schrik22 »

Dit bericht ook gepost onderaan makelaarsland, maad dat valt zeker niet meer op. Of is dit forum overleden? Mijn bericht was:

Ben nieuw op dit forum, maar hoop wat zinnige bijdragen te kunnen leveren. Ook ik ben orienterend op zoek naar een betaalbare makelaar (wel NVM!!). Naast de bekende sites als makelaarsland kwam ik uit op makelaar in huis. Een nieuwe formule die in principe aansluit op mijn wensen. Ik kan mijn eigen pakket samenstellen en ook wijzigen als ik dat wil. De makelaar bij mij in de buurt komt langs, wat ik belangrijk vind. Nadeel is dat er nog geen makelaar is aangesloten bij mij in de buurt, maar aangezien ik toch mijn huis pas einde jaar wil verkopen, heb ik nog even. Ik heb al gevraagd wanneer mijn regio aan de buurt is, maar nog geen potentiele deelnemers. Iemand ervaring met deze formule?
Vosje

www.makelaarinhuis.nl

Bericht door Vosje »

Schrik22, wij hebben recent ons huis in de verkoop gezet via makelaarinhuis. We kenden de makelaar via de aankoop van onze nieuwe woning. Wij hebben Makelaarsland ook overwogen. Wij vonden het vooral belangrijk dat het huis op Funda komt te staan. Ik vind het verder prettig dat je bij makelaarinhuis de makelaar persoonlijk kent. Ook is hij persoonlijk bereikbaar voor mogelijke kopers. Dat vind ik voordelen tov Makelaarsland, ook al betaal je iets meer. Ook kan je de diensten uitbreiden als het doe-het-zelven niet mocht bevallen.
Het maken van de beschrijving en de foto's kostte best wat tijd, maar ik vond het leuk om te doen en je hebt het resultaat zelf in de hand (in tegenstelling tot bijv. de makelaar van een vriendin die in 2 minuten slechte plaatjes schoot en een half uur koffie dronk).
Tot zover zijn we tevreden, nu nog het huis verkopen :D
Plaats reactie