Echte videopresentaties van huizen gespot!

Vragen en discussies over makelaars en het kopen/verkopen van een woning.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

Gast

Echte videopresentaties van huizen gespot!

Bericht door Gast »

superduidelijk en haarscherp

Dit wordt volgens mij de toekomst

http://www.digiwoman.nl
JHN

Bericht door JHN »

Valt wel mee denk ik, als ik voor mezelf spreek heb ik aan foto's gernoeg om eerste indruk te krijgen van de woning. Zo'n video presentatie is wel leuk erbij maar voegt dan voor mij niet zo heel veel toe.

Zo'n video zal mijn interesse in de woning denk ik nauwlijks extra beinvloeden. Foto's zijn voldoende om eerste indruk te krijgen en om op basis daarvan te besluiten een bezichtiging aan te vragen. Zo'n presentatie kan wel helpen, het is ook wel positief, maar absoluut niet zo veel extra/beter dat je van een doorbraak spreekt.
Gast

Bericht door Gast »

Nou ik vindt het prachtig, kan echt duidelijk een indruk van het huis krijgen en ook van de ruimte in de huizen en dat krijg ik in ieder geval met foto's niet zoals met dit.
vooral die voorbeelden met stem vindt ik helemaal prachtig. Ik hoef niets meer te lezen alles wordt verteld terwijl je kijkt.. echt prachtig. :shock:

Peter
Gast

Bericht door Gast »

Lijkt wel een reclamepraatje dat je aan het houden bent.

Wat een onzin "ik hoef niets meer te lezen" sinds wanneer is lezen erg?
Gast

Bericht door Gast »

Anonymous schreef:Lijkt wel een reclamepraatje dat je aan het houden bent.

Wat een onzin "ik hoef niets meer te lezen" sinds wanneer is lezen erg?
hee rustig aan joh .. ieder zijn mening.. ik ben gewoon lui .. en als ik niet hoef te lezen doe ik het niet..

meestal kijk ik eerst foto's van een woning, als dat een beetje in de smaak valt ga ik pas de tekst lezen :wink:

en nu hoeft dat niet meer.. dus voor deze luie persoon is dat een pluspunt.. :P

Peter
Gast

Bericht door Gast »

Ok, zo was het ook niet bedoeld, excuses.

Het is ook wel een leuk extra dat geef ik toe, alleen om nou te zeggen dat je besluit om met video presentatie eerder afspraak voor bezichtiging te maken.....daar geloof ik niet zo in. Mischien geld dat voor een paar mensen maar ik denk voor 99% dat het weinig uitmaakt. Maar toegeven het staat wel proffesioneel.
gast

dit kan beter

Bericht door gast »

fotoslider maakt het mogelijk voor een paar dubbeltjes en je hoeft en niets voor te doen kijk maar is op http://www.fotoslider.nl en laat je verassen :lol:
Gast

Re: dit kan beter

Bericht door Gast »

Nou is niet echt een vergelijking vindt ik .. leuk bedacht daar niet van..
Letterlijk voor een paar dubbeltjes op de 1e rang zitten.
net zo klein als de fotos. en vindt het niet echt uit zien eigenlijk
Die videos zijn een stuk groter en duidelijker..
Plaats reactie