Is dit normaal?

Vragen en discussies over makelaars en het kopen/verkopen van een woning.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

Rapunzel
Berichten: 10
Lid geworden op: za 10 mei, 2014 10:21 pm

Is dit normaal?

Bericht door Rapunzel »

Onlangs hebben we een huis bezichtigd waar we interesse in hebben. We hebben toen aangegeven dat we eerst ons eigen huis willen verkopen. Makelaar zou na een week contact opnemen. We hebben geen telefoontje gehad en het is al dik drie weken geleden.. Niet netjes dus.
Gisteren zelf gebeld omdat we wat vragen hebben en de telefoniste zei dat we worden terug gebeld.
We hebben nog niks gehoord...
Is dit normaal? Ik zou zelf dus nooit met deze makelaar in zee gaan omdat me dit heel erg stoort.
rambagts
Berichten: 2173
Lid geworden op: do 13 sep, 2007 6:19 pm

Re: Is dit normaal?

Bericht door rambagts »

We hebben toen aangegeven dat we eerst ons eigen huis willen verkopen
Veel huizen worden na maanden of jaren pas verkocht. Ik neem aan dat de verkopers niet al die tijd in onzekerheid willen verkeren of sneller van hun huis af willen.
Rapunzel
Berichten: 10
Lid geworden op: za 10 mei, 2014 10:21 pm

Re: Is dit normaal?

Bericht door Rapunzel »

Omdat we in onze huidige woning nog eea te doen hadden/hebben, zijn we zelf niet actief geweest om verdere stappen te ondernemen. De makelaar heeft nog steeds geen contact met ons opgenomen..
Wij hebben nog steeds interesse in het huis, we hebben geen voorwaarden gesteld en alleen bij de bezichtiging aangegeven dat ons huidige huis nog verkocht moet worden.
rambagts
Berichten: 2173
Lid geworden op: do 13 sep, 2007 6:19 pm

Re: Is dit normaal?

Bericht door rambagts »

Bel de makelaar nog een keer!. Als hij niet thuis geeft, stop dan een briefje in de brievenbus van het te koop staande huis met de mededeling dat makelaar niet reageert op telefoontjes. Mogelijk dat de verkopers dan contact met je opnemen.
Plaats reactie