Woning extra promoten

Vragen en discussies over makelaars en het kopen/verkopen van een woning.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

Gast

Woning extra promoten

Bericht door Gast »

Mijn woning staat op dit moment te koop en is te vinden op de website van de makelaar en op Funda. Zelf heb ik nog een advertentie van de woning op marktplaats gezet. Aangezien het nog niet erg storm loopt met bezichtingen wil ik de woning extra promoten. Heeft iemand tips op dit gebied? (krantjes, sites, etc)
mcloud
Berichten: 147
Lid geworden op: di 14 aug, 2007 2:59 pm

Bericht door mcloud »

kaartjes bij de supermarkt ?

enne gewoon even geduld, het is nu erg rustig met de woningen
vanwege de vakanties.

Zelf heb ik ook een woning te koop staan sinds 1,5 week, en nog geen
bezichtiging gehad
Bart

Verkoop huis

Bericht door Bart »

Kop op ik heb mijn huis pas 6 jaar te koop staan en nog geen bezichtiging gehad.
Ik heb er 4 makelaars op zitten ,marktplaats een stuk of 10 woningsites
maar nog steeds niks.
Je raakt aan de straatstenen je huis niet kwijt.
Ik ben begonnen met 240000Ôé¼ en door de jaren heen gezakt naar 190000Ôé¼.Voor een twee onder een kap met garage deze moet toch snel te verkopen zijn dacht ik toen.
Laats kwam ik op het idee om er gratis een nieuw auto bij te doen.Is dit misschien ook iets voor u?
Nu komen er wel reakties maar nog steeds geen kopers.

Ik wens u heel heel heel veeeeel succes!

Bart
weegschaal
Berichten: 45
Lid geworden op: do 12 jul, 2007 6:58 pm

Re: Verkoop huis

Bericht door weegschaal »

Bart schreef:Kop op ik heb mijn huis pas 6 jaar te koop staan en nog geen bezichtiging gehad.
Ik heb er 4 makelaars op zitten ,marktplaats een stuk of 10 woningsites
maar nog steeds niks.
Je raakt aan de straatstenen je huis niet kwijt.
Ik ben begonnen met 240000Ôé¼ en door de jaren heen gezakt naar 190000Ôé¼.Voor een twee onder een kap met garage deze moet toch snel te verkopen zijn dacht ik toen.
Laats kwam ik op het idee om er gratis een nieuw auto bij te doen.Is dit misschien ook iets voor u?
Nu komen er wel reakties maar nog steeds geen kopers.

Ik wens u heel heel heel veeeeel succes!

Bart
Een 2 onder 1 kap voor 190.000 EUR... staat dit huis dan naast een kerncentrale..? Heb net een ander huis gekocht dus helaas ben ik niet meer in de markt maar ik ben benieuwd wat voor bijzonder pand je bezit..
Bart

Re: Verkoop huis

Bericht door Bart »

weegschaal schreef:
Bart schreef:Kop op ik heb mijn huis pas 6 jaar te koop staan en nog geen bezichtiging gehad.
Ik heb er 4 makelaars op zitten ,marktplaats een stuk of 10 woningsites
maar nog steeds niks.
Je raakt aan de straatstenen je huis niet kwijt.
Ik ben begonnen met 240000Ôé¼ en door de jaren heen gezakt naar 190000Ôé¼.Voor een twee onder een kap met garage deze moet toch snel te verkopen zijn dacht ik toen.
Laats kwam ik op het idee om er gratis een nieuw auto bij te doen.Is dit misschien ook iets voor u?
Nu komen er wel reakties maar nog steeds geen kopers.

Ik wens u heel heel heel veeeeel succes!

Bart
Een 2 onder 1 kap voor 190.000 EUR... staat dit huis dan naast een kerncentrale..? Heb net een ander huis gekocht dus helaas ben ik niet meer in de markt maar ik ben benieuwd wat voor bijzonder pand je bezit..
Kijk eens bij Marktplaats onder woningen koop dan gelderland overige plaatsen dan zoek op postcode 6578BT straal van 3km daar staan er nu meer.
Inmiddels heb ik de prijs weer op 199000 gezet want de tussen woning zijn duurder
weegschaal
Berichten: 45
Lid geworden op: do 12 jul, 2007 6:58 pm

Re: Verkoop huis

Bericht door weegschaal »

Bart
Kijk eens bij Marktplaats onder woningen koop dan gelderland overige plaatsen dan zoek op postcode 6578BT straal van 3km daar staan er nu meer.
Inmiddels heb ik de prijs weer op 199000 gezet want de tussen woning zijn duurder
Heb 'm gevonden denk ik..tsja wat kan ik erover zeggen...
Het is een leuk huis om te zien met een mooie tuin die misschien door de plaatsing van de vele beplanting kleiner aandoet dan dat de tuin in werkelijkheid is..?

De buitenkant ziet er wat gedateerd uit als ik eerlijk mag zijn (binnenkant van de kozijnen zijn ook bruin zo te zien). Het huis ernaast heeft bijv de kozijnen en gevelbekleding mooi wit geschilderd wat het huis een fris uiterlijk geeft
Misschien dat ik dit als tip kan geven

Als ik de beschrijving verder zo lees is de binnenkant behoorlijk "up to date". Ik hoop dat het echt lukt om het huis te verkopen..ik zal voor u duimen in ieder geval...
Mctijn
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 22 aug, 2007 7:02 pm

Re: Verkoop huis

Bericht door Mctijn »

Bart schreef:
weegschaal schreef:
Bart schreef:Kop op ik heb mijn huis pas 6 jaar te koop staan en nog geen bezichtiging gehad.
Ik heb er 4 makelaars op zitten ,marktplaats een stuk of 10 woningsites
maar nog steeds niks.
Je raakt aan de straatstenen je huis niet kwijt.
Ik ben begonnen met 240000Ôé¼ en door de jaren heen gezakt naar 190000Ôé¼.Voor een twee onder een kap met garage deze moet toch snel te verkopen zijn dacht ik toen.
Laats kwam ik op het idee om er gratis een nieuw auto bij te doen.Is dit misschien ook iets voor u?
Nu komen er wel reakties maar nog steeds geen kopers.

Ik wens u heel heel heel veeeeel succes!

Bart
Een 2 onder 1 kap voor 190.000 EUR... staat dit huis dan naast een kerncentrale..? Heb net een ander huis gekocht dus helaas ben ik niet meer in de markt maar ik ben benieuwd wat voor bijzonder pand je bezit..
Kijk eens bij Marktplaats onder woningen koop dan gelderland overige plaatsen dan zoek op postcode 6578BT straal van 3km daar staan er nu meer.
Inmiddels heb ik de prijs weer op 199000 gezet want de tussen woning zijn duurder
Je huis goed fotograferen is heel belangrijk.
Tip: Fotografeer de kamers met een groothoeklens of fish-eye lens (ff lenen van iemand), dan lijken de kamers een stuk ruimer dan ze zijn.

Haal ook zoveel mogelijk meubels uit je huis wanneer je fotografeert en fotografeer bij voorkeur in de namiddag (dan is het licht minder hard).

Haal schotels evt. weg (en vermijd deze van de buren).
weegschaal
Berichten: 45
Lid geworden op: do 12 jul, 2007 6:58 pm

Re: Verkoop huis

Bericht door weegschaal »

Mctijn schreef: Je huis goed fotograferen is heel belangrijk.
Tip: Fotografeer de kamers met een groothoeklens of fish-eye lens (ff lenen van iemand), dan lijken de kamers een stuk ruimer dan ze zijn.
Eens maar maak het niet mooier dan het is. Ik ben pas geleden nog volledig afgeknapt op een huis waarvan alles er op foto mooi en groots uitzag, toen we in het huis rondkeken viel het bar tegen. Moraal: de foto's mogen NOOIT mooier zijn dan de werkelijkheid want dat is wat de mensen te zien krijgen zodra ze de deur binnenstappen.!
Mctijn schreef: Haal ook zoveel mogelijk meubels uit je huis wanneer je fotografeert en fotografeer bij voorkeur in de namiddag (dan is het licht minder hard).
EENS..!
Mctijn schreef: Haal schotels evt. weg (en vermijd deze van de buren).
EENS..!
Plaats reactie