Rente tarieven Rabobank

Algemene vragen en discussies over hypotheekrente; trends, vast/variabel.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

Brian
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 26 dec, 2010 9:06 am

Re: Rente tarieven Rabobank

Bericht door Brian »

runnie schreef:Ik heb besloten gebruik te maken van het aanbod van de Rabobank. De boete was bijna 900e maar nu rente voor 5jr vast staan voor 3.1%, zal in november nog een keer terugkomen in dit topic dan kunnen we zien of het wijsheid is geweest, voorlopig lijkt timing niet verkeerd want rente heeft maar weekje op 3.1% gestaan om daarna weer naar 3.3% te gaan.
De tijd zal het leren ja. Heb zelf ook precies in die week toegeslagen, alleen dan 3,3% voor 5 jaar vast i.v.m een risicoopslag van 0,2% waar ik nog aan vast zit.

Heb je naast de boete cq. vergoedingsrente trouwens nog Ôé¼ 250,- 'wijzigingskosten' moeten betalen bij de Rabo?
Brian
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 26 dec, 2010 9:06 am

Re: Rente tarieven Rabobank

Bericht door Brian »

Michel schreef:Het enige dat Rabo nu doet is middels een charmeoffensief klanten binnenhalen.
De tarieven waar men nu mee schermt krijg je sowieso niet meer daar je pas over een week of wat aan de beurt bent.
Ow ja van plan een adviseur mee te nemen niet vantevoren zeggen dan zeggen ze de afspraak gewoon af.
Blijkt inderdaad een charme offensief te zijn geweest:

Rente 5 jaar vast

Per 29-10-2012: 3,3%
Per 05-11-2012: 3,2%
Per 19-11-2012: 3,1%
Per 26-11-2012: 3,3%
Per 17-01-2013: 3,4%
Per 21-01-2013: 3,5%
Per 28-01-2013: 3,6%

Ben blij dat ik precies in die week van 3,1% heb overgesloten, scheelt een hoop euris! :D
M_1
Berichten: 3049
Lid geworden op: ma 04 aug, 2008 10:56 am

Re: Rente tarieven Rabobank

Bericht door M_1 »

Heeft meer met de algemene renteontwikkeling te maken en niet zo met Rabo. Op dit moment zijn er volgens mij maar twee goedkoper dan 3.6%: een budget-variant en een plafond-rente. Dus met 3.6% zitten ze nog steeds erg onderaan de markt.
Stokkie81
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 27 feb, 2013 1:16 pm
Contacteer:

Re: Rente tarieven Rabobank

Bericht door Stokkie81 »

De rabobank heeft altijd wel scherpe rentes gehad, iig de laatste jaren en ze hebben ook geen maandelijkse administratiekosten zoals sommige banken hebben. Het verschil is dat de Rabobank hun rente niet echt in de markt zet (daarom staan ze ook niet op de vergelijkingssites) waardoor dit vaak niet bekend is.
Plaats reactie