Waar houdt de rentestijging op?

Algemene vragen en discussies over hypotheekrente; trends, vast/variabel.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

Gast

Re: Waar houdt de rentestijging op?

Bericht door Gast »

Heren,

Laagste koers Fortis vandaag 7,77 euro. De laagste koers sinds 2003. Wie ziet het verschil............?

Juist.......Nu is de koers inc ABN. rrrrrrrrrr wat is er mis met het financiele stelsel wereldwijd :(

Ik ben benieuwd!

Groet,

Trader648
Steven
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr 21 sep, 2007 4:04 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Waar houdt de rentestijging op?

Bericht door Steven »

Gast schreef:Heren,

Laagste koers Fortis vandaag 7,77 euro. De laagste koers sinds 2003. Wie ziet het verschil............?

Juist.......Nu is de koers inc ABN. rrrrrrrrrr wat is er mis met het financiele stelsel wereldwijd :(
Tegenover ABN die in de boeken staat, is wel meer dan 20 miljard cash wat de deur uit is gegaan.
jetjejobje
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 07 jan, 2008 11:15 pm
Locatie: Ergens in Holland

Re: Waar houdt de rentestijging op?

Bericht door jetjejobje »

MichielP schreef:Ik moet zeggen dat ik nu toch wel een beetje zenuwachtig begin te worden.
Ik ben in de eindfase van het onderhandelingsproces voor de aankoop van een volgende woning waarvan de overdracht 1 januari 2009 zal plaatsvinden.

Ik ga morgen en volgende week maar vast enkele hypotheekoffertes aanvragen. En dan maar hopen dat de rente tussen nu en 1 januari 2009 gaat dalen en dat dit ook effect heeft in de hypotheekrente die ik vanaf dan ga betalen......
Zit met hetzelfde :(

Moet nog van mijn eigenhuis af ook nog eens.

Rot tijden.

sterkte
Steven
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr 21 sep, 2007 4:04 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Waar houdt de rentestijging op?

Bericht door Steven »

Steven schreef: PS: Ik heb net een pakketje Fortis aangeschaft. Ze zijn vandaag in de aanbieding
Even ter registratie: ik heb ze zojuist weer van de hand gedaan. Dus geen leefvermaak mocht de koers morgen weer in elkaar donderen
Steven
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr 21 sep, 2007 4:04 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Waar houdt de rentestijging op?

Bericht door Steven »

Tukker schreef:Rondje van Steven voor het hele forum :D
Gezien de aantallen waar ik mee handel wordt het gemeentepils...
Gast

Re: Waar houdt de rentestijging op?

Bericht door Gast »

Steven,

Ben je gewoon in de baas ( fortis ? ) zijn tijd aan het daytraden? Lekkere beweging hiervoor op het moment :D

De volatility gaat sky high op het moment. Ik dacht dat werknemers binnen een financiele instelling minimaal 3 maanden moesten blijven zitten :wink:

Groet,

trader648
fransjan
Berichten: 5368
Lid geworden op: do 10 apr, 2008 11:45 am
Locatie: midden nederland

Re: Waar houdt de rentestijging op?

Bericht door fransjan »

ach jongens ,gewoon een lange call gekocht 2011 ,abp is er twee weken terug ook voor een half miljard ingestapt en als fortis het niet gaat redden ,dan houden de andere banken het ook niet droog ..

puur sentiment ,kuddegedrag ,aangewakkerd door de media ..

p,s trader ,steven werkt niet voor fortis ,sterker nog ,die had je kunnen weten,als je zijn antwoorden leest
fransjan
Berichten: 5368
Lid geworden op: do 10 apr, 2008 11:45 am
Locatie: midden nederland

Re: Waar houdt de rentestijging op?

Bericht door fransjan »

steven

het had champagne kunnen zijn
Steven
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr 21 sep, 2007 4:04 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Waar houdt de rentestijging op?

Bericht door Steven »

Tja, je kunt niet alles hebben. Ik heb geleerd blij te zijn met wat je hebt... en 10% na 1 dag geeft weinig reden tot klagen :mrgreen:
fransjan
Berichten: 5368
Lid geworden op: do 10 apr, 2008 11:45 am
Locatie: midden nederland

Re: Waar houdt de rentestijging op?

Bericht door fransjan »

ach ,40 % met kans op meer ,is nog veel leuker ..

maar inderdaad steven ,heb ook altijd geleerd ,van me mijn vader de eerste winst altijd pakken en tevens ook je verlies kunnen nemen ..

dat laatste is het moeilijkste ,maar fortis is echt geen gok ,is gewoon aangewakkerde massa hysterie ..


ik zelf zal nooit 1 duppie in aegon stoppen ,maar dat is persoonlijk

eigenlijk verdiend de afm ,een pak voor de broek en tevens blijkt nu maar ,wat voor een gedrocht ontstaan is,wat tevens pas in aktie komt ,als de media hitsig is ..

men had ,net als wouter bos een grote mond moeten hebben bij de overname ,niet als de lijken op straat liggem,mede veroorzaakt door de hypotheekcrisis ,die eigenlijk alweer voorbij is ,,want de pijn is al gelden en de risico,s zijn nu ingeprijsd .

eigenlijk raar ,de hypotheekadviseur moet alles onderbouwen ,maar de banken zelf zelf ,rommelen maar wat aan ..

de politiek ,ach uiteindelijk zie we die na hun carriere altijd terug bij een .........
Steven
Berichten: 1498
Lid geworden op: vr 21 sep, 2007 4:04 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Waar houdt de rentestijging op?

Bericht door Steven »

Tukker schreef: En: ÔÇÖte huur aangeboden wegens bedrijfsbe├½indiging: diploma assurantie-B en consumptief krediet.ÔÇÖ De huurtarieven belopen 5000 tot 8000 euro per maand
Wat een bedragen zeg voor twee diploma's van heel basaal niveau. Ik vraag me af of er mensen zijn die dat daadwerkelijk betalen.
Plaats reactie