aflossingvrije hypotheek 100 pct. meenemen?

Algemene vragen en discussies over hypotheekrente; trends, vast/variabel.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

M_1
Berichten: 3049
Lid geworden op: ma 04 aug, 2008 10:56 am

Re: aflossingvrije hypotheek 100 pct. meenemen?

Bericht door M_1 »

Prima dat het zo naar ieders tevredenheid opgelost is. Alleen omdat je zo liet doorschemeren dat een aantal zaken misschien niet waren besproken, was ik daar toch wat bezorgd over. Vandaar mijn eerdere twijfels.
adri
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 21 sep, 2016 8:13 pm

Re: aflossingvrije hypotheek 100 pct. meenemen?

Bericht door adri »

Halo

M1 , ik ben juist erg blij met een forum als dit. Kritisch meekijken vind ik erg belangrijk. En ook al zat ik er met mijn neus bovenop, toch ben ik net iets te vaak ergens in gestonken. Ik heb echt geen verstand van financiele producten (als ik dat al een product vind). En als er iemand kritisch is dan ben ik dat wel.Maar dingen verzwijgen vind ik ook liegen. En dat scheen(?) in de financiele wereld toch als redelijk normaal beschouwd te worden zo rond het jaar 2000.

Ik kan me niet voorstellen dat er niet meer mensen rondlopen die er net zo over denken. De hele hypotheek wereld heeft nog wel een inhaalslag te gaan waar het betreft terugwinnen van vertrouwen. Mijn beroep is wertuigkundige ,Heb dus verstand van hele andere zaken. Maar nogmaals, ik ben blij dat je ergens zaken kan voorleggen aan mensen die er meer kijk op hebben.

Groeten, Adri
Plaats reactie