vraag

Algemene vragen en discussies over hypotheekrente; trends, vast/variabel.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

kevinwarmenho
Berichten: 1
Lid geworden op: za 28 jun, 2014 1:34 pm

vraag

Bericht door kevinwarmenho »

Hallo iedereen, ik heb een vraag.


Zelf heb ik een intentie van mijn werkgever gehad dat ik op later termijn een vast contract krijg.


Mijn vriendin heeft een jaar contract maar krijgt geen intentie.
Ook heeft ze de afgelopen 3 jaar niet gewerkt dus kan ze geen loonstrookjes laten zien.
Sinds deze maand werkt ze ook zelf en verdient ze goed. Maar bij een hypotheek heb je of een intentie nodig of loonbijschrijvingen van de afgelopen 3 jaar. Anders kan ik haar loon niet meerekenen of houd de hypotheek er rekening mee dat ze nu een baan hebt en niet zo snel werkloos meer raakt? Want ze kan nog 2 x een jaarco.tract krijgen en misschien staat de zorg er dan heel abders voor en in de tussentijd heeft ze zat tijd om.door te zoeken en ze is nog jong.

Dus mijn vraag is houd de hypotheek er rekening mee dat ze geen intentie heeft en geen loonbijschriften terwijl ze nu een baan heeft waardoor we makkelijk robd kunnen komen?
M_1
Berichten: 3049
Lid geworden op: ma 04 aug, 2008 10:56 am

Re: vraag

Bericht door M_1 »

Vrij simpel, de bank kan er niet vanuit gaan dat ze over een jaar nog inkomsten heeft. Die kans is heel wat groter als ze een vast contact of intentie heeft, of als ze de laatste jaren al in haar inkomsten heeft voorzien.
Plaats reactie