Klopt dit verhaal snsbank

Algemene vragen en discussies over hypotheekrente; trends, vast/variabel.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

harryd
Berichten: 42
Lid geworden op: za 08 aug, 2009 1:05 pm

Klopt dit verhaal snsbank

Bericht door harryd »

Beste heer xxxxxxxx



Bedankt voor uw bericht, waarin u aangeeft dat uw rentevaste periode op 1 september 2013 afliep. Wij hebben u een aanbieding gedaan van 5 jaar vast tegen 4,9% rente. Nu is de rente op 26 augustus gedaald, maar hebben wij die verlaging niet verwerkt in uw nieuwe rentevaste periode. U vraagt wat u per 1 oktober 2013 gaat betalen voor uw hypotheek. Graag help ik u verder.



Het klopt dat uw rente zou meedalen als de rentes zouden zakken. De rente is gezakt naar 4,75% voor 5 jaar vast. Echter, de renteopslag voor een aflossingsvrije hypotheek is verhoogd naar 0,25%. Daarom komt uw rente alsnog op 4,9% uit. Op de bevestiging die u van ons krijgt of inmiddels heeft gekregen staat het bedrag wat u per 1 oktober gaat betalen. Ik had u graag beter willen berichten, maar ik kan er niks anders van maken.



Meer informatie
Kijk voor meer informatie op snsbank.nl/klantenservice of neem contact op met SNS Klantenservice via 0900 - 18 50. U kunt deze e-mail ook beantwoorden.


Met vriendelijke groet,

SNS Bank
rambagts
Berichten: 2173
Lid geworden op: do 13 sep, 2007 6:19 pm

Re: Klopt dit verhaal snsbank

Bericht door rambagts »

Midden aug. jl haalde SNS de landelijke media vanwege renteverlaging met 0,2%:
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... ektarieven

Of SNS wel/niet renteopslag mag berekenen kun je terugvinden in je hypotheekakte en de offerte die je 5 jaar gelden hebt ontvangen en hebt ondertekend.
Plaats reactie