anti spam

Hier kunt u opmerkingen en suggesties met betrekking tot dit forum kwijt

Moderators: Cnorretje, Jean henri, SimpleMind, Tukker, webka

Berichtdoor Tukker » di 27 nov, 2007 12:50 pm

Jij hebt meer succes als ik Cnorretje. Ik heb gisteren een mail verzonden naar de Forumadmin. Dezelfde man die ook de spamberichten zou verwijderen na het aanklikken door ons van het uitroepteken.

Tot op heden heb ik geen enkele reactie gehad. Ook de spamberichten worden niet verwijderd, ondanks dat ik de rode uitroeptekens heb aangeklikt. Verder is het me opgevallen, dat vanaf juli geen taal of teken meer is vernomen van de admin, de admin2 en de forumadmin. Geen belangstelling meer?

Ik wacht nog even af.
Tukker

Berichtdoor Joyce » di 27 nov, 2007 1:44 pm

Heren, jullie zijn voortvarender dan ik :) Gelukkig maar, want ik kom hier nog maar sporadisch, mede door de vele irritante spam. Laten we hopen dat er nu wat gaat gebeuren!
Joyce

Berichtdoor Cnorretje » di 27 nov, 2007 2:59 pm

Tukker schreef:Jij hebt meer succes als ik Cnorretje. Ik heb gisteren een mail verzonden naar de Forumadmin. Dezelfde man die ook de spamberichten zou verwijderen na het aanklikken door ons van het uitroepteken.

Tot op heden heb ik geen enkele reactie gehad. Ook de spamberichten worden niet verwijderd, ondanks dat ik de rode uitroeptekens heb aangeklikt. Verder is het me opgevallen, dat vanaf juli geen taal of teken meer is vernomen van de admin, de admin2 en de forumadmin. Geen belangstelling meer?

Ik wacht nog even af.

Hi Tukker,

Ik heb ook geen contact met de forumadmin etc. maar met de eigenaar van de site en de url. Deze hebben het beheer uitbesteed en gaan deze persoon / personen benaderen. Binnen 2 weken moet er wat gaan gebeuren.

Ik houd jullie op de hoogte.
Cnorretje
Moderator

Berichtdoor Steven » di 27 nov, 2007 9:20 pm

De SPAM troep is weg.

Hulde aan Cnorretje, de nieuwe moderator!!! :D

Groet

Steven
Steven

Berichtdoor Steven » di 27 nov, 2007 10:59 pm

Suggestie: Tukker misschien ook moderator?
Steven

Berichtdoor jari » di 27 nov, 2007 11:03 pm

Ik zag net dat ik ook tot Moderater was gebombardeerd, en dat ondanks mijn lange afwezigheid! :shock:

Heb dus ook maar vast een aantal van die topics van Jessica, Brittney en Paris even uit het forum geduveld.

Goed plan om Tukker mod te maken, gezien de frequentie van zijn bijdragen zou hij het eerder moeten zijn dan ik, maar hoe meer hoe beter nu zou ik zeggen.
שמע ישראל יה-וה אלהינו יה-וה אחד
jari

Berichtdoor Steven » di 27 nov, 2007 11:06 pm

Ik geloof dat ik te vroeg was met mijn reactie. Ze zijn nog bezig. Joyce is net toegevoegd...

Britney eruit gooien voelt lekker of niet :D
Steven

Berichtdoor Cnorretje » do 29 nov, 2007 10:32 am

Beste medeschrijvers,

Op een vraag van de eigenaar van de site hoe men een beoordeling kon maken wie nu als moderator aan te wijzen heb ik een aantal namen genoemd die daar op basis van kwaliteit en kwantiteit van berichten voor in aanmerking zouden kunnen komen.

Alle namen zijn echter gehonereerd en benoemd tot moderator.

Allen gefeliciteerd :wink:
Cnorretje
Moderator

Berichtdoor Joyce » do 29 nov, 2007 11:19 am

Wow, ben je zomaar ineens moderator. Super geregeld Cnorretje, bedankt voor je inzet!
Joyce

Vorige

Keer terug naar Opmerkingen & suggesties