Overzicht historisch rendement Onderlinge 's-Gravenhage

Forum over alle soorten verzekeringen

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

Futero
Berichten: 3
Lid geworden op: do 25 sep, 2008 8:45 am

Overzicht historisch rendement Onderlinge 's-Gravenhage

Bericht door Futero »

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste post op deze website en ik moet eerst zeggen: Geweldige website, zeeer nuttig!! Ga zo door!!
Tot nu toe heb ik alleen maar gelezen en veel opgestoken, maar nu komen er bij mij ook vragen boven borrelen die er uit moeten. Wij gaan binnenkort een hypotheek sluiten en gaan daarom offertes aanvragen. Wij zijn starters en zullen een deel (bijna 1/2) aflossingsvrij nemen en het andere deel (ietsje meer dan 1/2) wordt of banksparen of een kapitaal verzekering bij de Onderlinge 's-Gravenhage.

Om een betere voor mezelf betrouwbaarder beeld van de Onderlinge te krijgen zou ik graag alle rendement cijfers tot mijn beschikking hebben vanaf het begin tot nu. Weet iemand of daar een lijst van is? Ik kan zo'n soort lijst niet op het internet en op hun website vinden? Ik zou graag willen hoe deze verzekering rendeert in moeilijke jaren.

Als de offertes binnen zijn dan zal ik waarschijnlijk hier ook even peilen of we goed bezig zijn of dat er misschien verbeter punten mogelijk zijn :)

Alvast super bedankt voor de antwoorden.
Adviseur hypo
Berichten: 993
Lid geworden op: za 02 feb, 2008 3:57 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Overzicht historisch rendement Onderlinge 's-Gravenhage

Bericht door Adviseur hypo »

ik zou dan een mailtje sturen naar de OG, die hebben ze vast wel. Je ziet wel dat de laatste jaren de rendementen iets terug zijn gelopen (oa vanwege de lage rentestand). Ik dacht van 7.5% gemiddeld historisch naar 7,2% nu.
Futero
Berichten: 3
Lid geworden op: do 25 sep, 2008 8:45 am

Re: Overzicht historisch rendement Onderlinge 's-Gravenhage

Bericht door Futero »

Dank je Hypo, ja ik dacht zojuist ook al: "Hmmm, anders stuur ik ze gewoon even een mailtje" :mrgreen:
Dus dat ga ik inderdaad maar even doen.

Als er toch nog iemand is met een direct linkje naar deze cijfers, graag.
Futero
Berichten: 3
Lid geworden op: do 25 sep, 2008 8:45 am

Re: Overzicht historisch rendement Onderlinge 's-Gravenhage

Bericht door Futero »

Een mailadres is niet te vinden op de site en daarom ben ik maar even gaan bellen. Je kunt geen cijfers op papier krijgen, maar alleen telefonisch. Wat ik begreep kan dat tot 2002, niet verder terug. Ik wil eigenlijk een lijst hebben met alle rendement percentages vanaf de oprichting van de Onderlinge. Die is dus niet te krijgen. Beetje jammer.

Nu weet ik dus niet of het de "gok" waard is om voor de Onderlinge te kiezen ipv banksparen... Banksparen krijg ik nu vandaag de dag +- 6,1% rente gegarandeerd, de Onderlinge lijkt meer te halen gezien het historisch rendement van de afgelopen 20 jaar, maar daar zitten wel de megahoge rentes van de vorige eeuw nog in verwerkt. Daarom wil ik dus graag weten wat ze in de jaren voor deze megarentes aan rendement uitkeerden.
Adviseur hypo
Berichten: 993
Lid geworden op: za 02 feb, 2008 3:57 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Overzicht historisch rendement Onderlinge 's-Gravenhage

Bericht door Adviseur hypo »

en aan de flexibiliteit/koppelverkoop etc.. Bij een losse polis kun je meer kanten op dan bij spaar/bankspaar
Plaats reactie