Autoverzekering

Forum over alle soorten verzekeringen

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

Maradona
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 11 jun, 2008 3:37 pm

Autoverzekering

Bericht door Maradona »

Hallo,
Ik kon geen topic over autoverzekeringen vinden hieronder, dus plaats ik maar een nieuw bericht.
Mijn vraag is: Wat is volgens jullie de beste autoverzekering naar eigen ervaring?
Ik weet dat er op de meeste websites wel vaak een premie kan berekenen, maar ik weet uit
ervaring dat de goedkoopste zeker niet altijd de beste.
Ik hoor graag tips!
Gebruikersavatar
Zwiebertje
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 13 jun, 2008 6:36 pm

Re: Autoverzekering

Bericht door Zwiebertje »

Ik denk dat je vraag iets te algemeen is, Maradona.

Misschien moet je een aantal zaken er bij vermelden, zoals je leeftijd, aantal jaren rijbewijs in bezit, aantal schadevrije jaren, type en bouwjaar van de auto die je wilt verzekeren, etc.
Deze zaken tellen namelijk mee in de premie en de dekkingsmogelijkheden.

groet.
Denise_030
Berichten: 1
Lid geworden op: di 25 feb, 2014 10:44 am

Re: Autoverzekering

Bericht door Denise_030 »

Ik heb mijn autoverzekering afgesloten via dit gaan we niet doen denise aangezien het heel makkelijk en overzichtelijk is om de goedkoopste verzekering te vinden. Niet te veel poespas gewoon een duidelijke site met de informatie die je nodig hebt met het kiezen van een verzekering. Ik gekozen voor XXXX gekozen en vind het een hele fijne en betaalbare autoverzekering. :D
Rense
Berichten: 1649
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 2:39 pm
Locatie: Zuid Groningen

Re: Autoverzekering

Bericht door Rense »

@Denise_030

Ik heb mijn autoverzekering afgesloten via mijn plaatselijke assurantiekantoor "dit gaan we niet doen denise" aangezien het heel makkelijk en overzichtelijk is, en zij voor mij de goedkoopste verzekering vinden. Niet te veel poespas gewoon een duidelijk persoonlijk gesprek met de informatie die je nodig hebt voor het kiezen van een verzekering. Ik heb voor XXXX gekozen en vind het een hele fijne en betaalbare autoverzekering. :D
Plaats reactie