Gezondheidsverklaring - littekens

Forum over alle soorten verzekeringen

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

Pino108
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 14 apr, 2008 10:22 pm

Gezondheidsverklaring - littekens

Bericht door Pino108 »

Ik moet de gezondheidsverklaring invullen en nu ben ik aan het twijfelen of ik het volgende ook in moet vullen:

Ongeveer 6, 7 jaar geleden had ik erg last van acn├®. Daaruit zijn grote littekens voortgekomen. Een zgn. afwijking van mijn huid zorgt er voor dat er overmatig bindweefsel aangemaakt wordt, op borstbeen en schouders.
Hiervoor ben ik een aantal malen bij een dermatoloog en plastisch chirurg geweest en heb ook behandelingen gehad. Dit had geen resultaat. De laatste behandelingen waren ongeveer een jaar geleden.
Het is geen ziekte oid, het is alleen maar lastig en het vormt al helemaal geen bedreiging voor de gezondheid.

Moet ik dit aangeven of is dat niet nodig?
Ik kan het voor de zekerheid wel invullen natuurlijk maar komt er geen eindeloos gezeur van?
Adviseur hypo
Berichten: 993
Lid geworden op: za 02 feb, 2008 3:57 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Gezondheidsverklaring - littekens

Bericht door Adviseur hypo »

je kunt het beste de vraag aandachtig lezen en daar naar eer en geten antwoord op geven. Als dan blijkt dat je het in moet vullen en het is niet ernstig, hoef je je toch gen zorgen te maken??
Maradona
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 11 jun, 2008 3:37 pm

Re: Gezondheidsverklaring - littekens

Bericht door Maradona »

Het lijkt mij inderdaad verstandig om zo eerlijk mogelijk te zijn en alles naar waarheid invullen,
als ze er achteraf achterkomen dat de gezondheidsverklaring niet naar waarheid is ingevult kan
je het risico lopen dat er niks wordt uitgekeert of iets dergelijks.
Als het dan geen bedreiging voor de gezondheid vormt dan moet dit geen problemen opleveren.
Neem bij twijfel anders contact op met uw verzekeraar.
Succes!
Plaats reactie