banksparen en overlijdensrisicoverzekering

Forum over alle soorten verzekeringen

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

Gebruikersavatar
jari
Berichten: 2244
Lid geworden op: ma 02 okt, 2006 6:22 pm

Re: banksparen en overlijdensrisicoverzekering

Bericht door jari »

Steven schreef:Beste S A,

Ik sluit een verzekering om zeker te zijn van een uitkering in bepaalde voorvallen, en wil daarbij niet afhankelijk te zijn van de interpretatie van de rechter. Artikel 6.1 D van de levenvoorwaarden van T@F laat geen ruimte voor interpretatie. Achteraf zou een rechter anders kunnen oordelen, maar daar heeft een nabestaande geen zin in en wil er ook niet op wachten.
Perfect verwoord Steven.
ήÎ×Îó ÎÖήοÎÉΣ ÎÖÎö-ÎòÎö ÎÉΣÎöÎÖÎáÎò ÎÖÎö-ÎòÎö ÎÉÎùÎô
fransjan
Berichten: 5368
Lid geworden op: do 10 apr, 2008 11:45 am
Locatie: midden nederland

Re: banksparen en overlijdensrisicoverzekering

Bericht door fransjan »

steven en ik zitten in dit geval op dezelfde golflengte

krijg alleen een beetje gevoel ,dat iemand hier de scorestand verkeerd bijgehouden heeft en probeert de hattrick ongedaan te maken ...

snap trouwens niet ,waarom ik nog met argumenten moest komen ,terwijl een ander alleen maar iets roept en zegt dat hij het vergeleken heeft met legal ,terwijl er al 2 punten waren genoemd ,waar je al redelijk wakker van,had moet worden .

nou ,het gezellig en Tukker ,gaf het maar even aan ,hoe het ook kan uitpakken op de lange termijn,
Secret-Agent
Berichten: 57
Lid geworden op: vr 16 mei, 2008 11:02 am
Locatie: Gouda

Re: banksparen en overlijdensrisicoverzekering

Bericht door Secret-Agent »

Fransjan , ik begin warempel te geloven dat je vroeger veel geplaagd werd. We zitten hier toch niet om krampachtig punten te scoren en onze onzekerheden weg te schreeuwen.

Het is onnodig ( geloof me ) om eerst allerlei suggesties en oordelen des persoons te geven voordat je een aantal voorwaarden kunt publiceren zonder aan te geven waarom deze voorwaarden zo schadelijk zijn. Het doel van een forum is informatie delen die jij direct beschikbaar hebt en een ander niet of visa versa.

Zoals ik het lees krijg je geen uitkering als de verzekerde overleden is door gebruik van alcohol enz. Causaal denkend moet je bv dus zoveel zuipen dat je overlijdt. Het woordje mede is eng. Hoe ver gaat dit ? Aanrijding met dodelijke afloop na het nuttigen van 5 biertjes waardoor een promillage boven hetgeen toegestaan is. Dat kun jij verjaardagpraat vinden, ik vind het aardig daarover te discusseren.

Als het echt zo eng is als beschreven in mijn voorbeelden dan zou de vervolg stap moeten zijn een rectificatie van de consumentenbond danwel een melding op internet , denk aan fintool . Het zou bij de beesten af zijn als iemand teveel antibiotica genomen heeft , overlijdt na een aanrijding en geen uitkering krijgt. Dat zijn zaken die meer aandacht verdienen.

Allen een goed weekend gewenst.
fransjan
Berichten: 5368
Lid geworden op: do 10 apr, 2008 11:45 am
Locatie: midden nederland

Re: banksparen en overlijdensrisicoverzekering

Bericht door fransjan »

als je op een retificatie van de consumentenbond gaat wachten:
die bijna elke maand de spaarhypotheek van de hypotheker als beste kiest ,
de verzekeringen vergelijkt op prijs ,(waar hebben we dat meer gehoord)
de leaseplannen in aegon in het verleden een goed product vond ..

als je die als kenners gaat beschouwen ,ga ik warempel geloven ,dat je een leek bent..

p,s effe over scoren ,
begon jari mee,ik dikte het wat aan en ook jij kan dus happen .

voor de rest ,ben jij nou een beetje overtuigd ,want je reactie is toch aan de vreemde kant,gezien je uitspraken over de consumentenbond en je eigen persoonlijk vergelijkingsonderzoek na de voorwaarden ??

prettig weekend
Gebruikersavatar
jari
Berichten: 2244
Lid geworden op: ma 02 okt, 2006 6:22 pm

Re: banksparen en overlijdensrisicoverzekering

Bericht door jari »

p,s effe over scoren ,
begon jari mee,ik dikte het wat aan en ook jij kan dus happen .
dus ,zet volgende keer die trigger op scherp en als je dan toch wil inspringen ,liggen er zat onderwerpen klaar ,waar je misschien wel eens een keer een punt kan scoren.
Wel scherp blijven fransjan, je begon er dus zelf mee....dit is een 'minpunt' :D .

Goed weekend allen.
ήÎ×Îó ÎÖήοÎÉΣ ÎÖÎö-ÎòÎö ÎÉΣÎöÎÖÎáÎò ÎÖÎö-ÎòÎö ÎÉÎùÎô
fransjan
Berichten: 5368
Lid geworden op: do 10 apr, 2008 11:45 am
Locatie: midden nederland

Re: banksparen en overlijdensrisicoverzekering

Bericht door fransjan »

of jij scherp blijven Jari
,want sommige mensen in dit verhaal ,dachten aan een schot voor open goal,maar stonden eigenlijk buitenspel ,,
Secret-Agent
Berichten: 57
Lid geworden op: vr 16 mei, 2008 11:02 am
Locatie: Gouda

Re: banksparen en overlijdensrisicoverzekering

Bericht door Secret-Agent »

Ik herhaal ;

We zitten hier toch niet om krampachtig punten te scoren en onze onzekerheden weg te schreeuwen. Niet teveel denken voor andere personen fransjan, ik ben hier de secret agent !

En nu echt;

Groet en goed weekend.
fransjan
Berichten: 5368
Lid geworden op: do 10 apr, 2008 11:45 am
Locatie: midden nederland

Re: banksparen en overlijdensrisicoverzekering

Bericht door fransjan »

ze hadden van de week iemand op proef bij vitesse die familie van de paus was ,dus als je een SA bent ,prima ..

p,s onzekerheden ?????
Gebruikersavatar
Treasa
Berichten: 187
Lid geworden op: vr 18 apr, 2008 8:49 pm

Re: banksparen en overlijdensrisicoverzekering

Bericht door Treasa »

ik ben hier de secret agent
Ik lig nu helemaal in de deuk...
Dit gaat nergens meer over :roll:
Gebruikersavatar
jari
Berichten: 2244
Lid geworden op: ma 02 okt, 2006 6:22 pm

Re: banksparen en overlijdensrisicoverzekering

Bericht door jari »

Het lijkt me wel voldoende voor dit onderwerp zo, het gaat nu toch niet meer ontopic en het wordt nu een nutteloze strijd van het laatste woord, daar is een ander forum geschikt voor.
Slot erop dus. :) .
ήÎ×Îó ÎÖήοÎÉΣ ÎÖÎö-ÎòÎö ÎÉΣÎöÎÖÎáÎò ÎÖÎö-ÎòÎö ÎÉÎùÎô
Gesloten