Totale kosten verzekeringen

Forum over alle soorten verzekeringen

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

danny1988
Berichten: 15
Lid geworden op: za 09 feb, 2008 10:32 pm

Totale kosten verzekeringen

Bericht door danny1988 »

Ik zou graag willen weten hoeveel je voor een huis inclusief zorg verzekering betaald per maand.
Gebruikersavatar
jari
Berichten: 2244
Lid geworden op: ma 02 okt, 2006 6:22 pm

Re: Totale kosten verzekeringen

Bericht door jari »

ehhh, dat is wel erg vaag.
Hoe kunnen wij weten wat je betaalt voor een huis als we voor de rest niets weten.
ήÎ×Îó ÎÖήοÎÉΣ ÎÖÎö-ÎòÎö ÎÉΣÎöÎÖÎáÎò ÎÖÎö-ÎòÎö ÎÉÎùÎô
danny1988
Berichten: 15
Lid geworden op: za 09 feb, 2008 10:32 pm

Re: Totale kosten verzekeringen

Bericht door danny1988 »

Sorry maar voor dat huis zal ik tussen de 350 en 500 euro per maand betalen heb ik berekend en zorg betaal ik 126 euro voor .
Gebruikersavatar
MaaikeB
Berichten: 170
Lid geworden op: wo 20 feb, 2008 5:27 pm

Re: Totale kosten verzekeringen

Bericht door MaaikeB »

Ik ga een gokje doen. Begrijp ik goed dat je wilt weten wat je náást de kosten voor de hypotheek allemaal kwijt bent aan verzekeringen en dan niet alleen die voor het huis, maar ook voor ziektekosten?

Je kan even kijken bij het NIBUD:
http://www.nibud.nl/consumenten/?page=c ... ering&id=5
Voor een eigen huis heb je ook een opstalverzekering nodig.

Vergeet verder ook niet allerlei andere vaste lasten, gas water en licht (groter huis=meer kosten), gemeentebelastingen zoals OZB, er zijn allerlei kosten die je als huurder niet hebt. Vergeet ook vooral onderhoud en reparaties niet, soms betaal je hiervoor ook aan een VVE. Reserveer daarvoor, ook als er geen VVE is.

Op http://www.nibud.nl/consumenten/?page=c ... onen&id=74 nog iets meer over het kopen van een huis.

En als dit niet je vraag was dan heeft wellicht iemand anders er wat aan. Misschien kan je nog wel even je vraag verduidelijken.

Succes
danny1988
Berichten: 15
Lid geworden op: za 09 feb, 2008 10:32 pm

Re: Totale kosten verzekeringen

Bericht door danny1988 »

aan de woning die ik ga kopen zal weinig onderhoud aan moeten gebeuren want is nog maar net hele gerestaureert en een splinternieuwe garage aan de zijkant.
is dat per elke gemeente dan verschillend ?

Dit was mijn vraag bedankt :D
Plaats reactie