Hypotheek met uitzendbureau intentie?

Discussies over hypotheken en geldverstrekkers.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

Noya
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 18 mei, 2012 11:56 am

Hypotheek met uitzendbureau intentie?

Bericht door Noya »

Hallo! Ik hoop dat er hier mensen zijn die mij alvast op weg kunnen helpen. Ik heb al veel gesnuffeld op dit forum, maar komt er toch niet helemaal uit.

Mijn vriend en ik heb ons droomhuis gevonden en zijn nu aan het kijken of we het financieel kunnen rondbreien.
Mijn vriend heeft een contract met de intentie op vast wat geen enkel probleem zal zijn.
Echter ik werk via een uitzendbureau in fase A, maar wel bereid om een intentie te tekenen. Ik werk voor 1 bedrijf en zal dat ook blijven doen, zoals het nu lijkt zal ik ook in dienst genomen worden, maar is nog niet helemaal mogelijk in verband ik eerst minimaal 1040 moet werken via het uitzendbureau en daar nog niet aan zit. Ook laten ze het liever nog eventjes via het uitzendbureau lopen, omdat ze het allemaal nog aan het opzettend zijn.
Nu kan ik dus een intentie krijgen van het uitzendbureau op vast dienstverband, kan ik hier wat mee? Of kan ik er wat mee als het bedrijf nu een intentie tekent met vaste overname van het uitzendbureau? Bestaat zoiets?
We hebben geen schulden, niks, ik heb nooit zonder werk gezeten, echter als ze kijken naar de afgelopen 3 jaar was vooral het eerste van die 3 jaar erg weinig in verband met het feit dat ik toen nog op school zat. Nu werk ik 40 uur per week dus dat maakt een flink verschil.

Alvast bedankt voor het lezen en antwoorden.