zucht*hypotheek*zucht

Discussies over hypotheken en geldverstrekkers.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

cns

zucht*hypotheek*zucht

Bericht door cns »

Help!!!!

Ik zit met het volgende probleem waar ik maar niet verder mee kom. Ik heb een doorlopend krediet, hier staat nog een flink bedrag op af te lossen. Dit is ongeveer een 13000 euro! Hoe kan ik dit nu het beste doen? Is er uberhaupt de mogelijkheid dat ik een hypotheek krijg? Zo ja wat zijn dan de dingen waar ik rekening mee dien te houden? Kijk ik kan op mijn salaris maximaal en gemiddeld genomen een 120.000 lenen! Maar ja met een lening weet ik niet of dit zo kan, of wordt de lening overgesloten in de hypotheek?
Gast

Bericht door Gast »

Is bij dit maximale hypotheekbedrag ook rekening gehouden met het krediet dat je hebt?

Hoe dan ook, als je met je inkomen een maximale hypotheek kunt krijgen van ca 120k, dan is het krediet dat je nu hebt al fors ten opzichte van je inkomen. Ik zou me dan, op basis van de gegevens die je nu hebt gegeven, niet wagen aan een hypotheekverplichting. Zorg eerst dat je deze kredietverplichting aflost en begin dan 'schoon'.

Mocht je het desondanks toch willen, dan is het lopende krediet idd een probleem voor je hypotheek. Oversluiten/meenemen van het krediet in de hypotheek is bij de normale banken in ieder geval niet mogelijk ivm dekkingsnormen (je hypotheek wordt dan te hoog ten opzichte van de waarde van de woning).
Gast

Bericht door Gast »

Nee daar is geen rekening mee gehouden :(

niet wagen aan een hypotheek, hmm, daar zit wat in, thanks! Maar ja het is hoe dan ook dus een probleem? Maar je zegt het is bij normale banken niet mogelijk euhm waar wel?
Jari

Bericht door Jari »

Bedrijven waar verstandige mensen niets mee te maken willen hebben.
Ofwel, bedrijven die je uiteindelijk feitelijk dieper in de problemen helpen.
Plaats reactie