forumregels

Discussies over hypotheken en geldverstrekkers.

Moderators: Cnorretje, Jean henri, SimpleMind, Tukker, webka

forumregels

Berichtdoor Tukker » do 05 aug, 2010 6:56 am

Het blijkt nodig te zijn, daarom nog maar even een aantal forumregels, waaraan iedereen, dus ook de huidige leden zich dienen te houden.

Het is niet toegestaan:
- commerciële linken in berichten te plaatsen, die in eerste instantie zijn bedoeld om daarmee aandacht te trekken voor een commerciële website
- verwijzingen naar kantoornamen, websites, geldverstrekkers en verzekeraars te plaatsen in de gebruikernaam, het onderschrift of elders in het profiel.
- het is niet toegestaan leden van dit forum rechtstreeks te benaderen met als insteek het betreffende lid als klant te werven, zowel voor eigen kantoor, als voor doorverwijzing naar een advieskantoor (leadgenerator)
Deze zaken zullen door het forumbeheer worden verwijderd en het betreffende lid ontvangt een waarschuwing, of direct een (tijdelijke) ban.

Daarnaast zullen we (nog scherper) letten op teksten waarbij duidelijk is of het vermoeden bestaat dat ze zo geschreven zijn om klanten te triggeren.
En tot slot; blijf ontopic!!!

Het moderatorsteam,
Tukker
Jari
Makukoe
Tukker

Re: forumregels

Berichtdoor Tukker » di 10 aug, 2010 2:52 pm

Het blijft vervelend, maar ik meld het toch.

Wederom een spampost moeten verwijderen die te maken heeft met de Hypotheekshop. De poster incl. IP direct geband, zonder enige waarschuwing.
Hopelijk leest het management van de Hypotheekshop mee op dit forum (waarom niet, de concurrentie doet het ook, en lossen die het probleem op.
Dit heeft de Hypotheekshop toch niet nodig zou je zeggen, of toch wel......
Tukker

Berichtdoor Jeroen Wolfsen » vr 18 aug, 2017 9:02 am

Hoii Tukker,

Ik heb mezelf net aangemeld op het Forum, Ik had jullie spelregels wel even gelezen en zag niks over een bedrijfsnaam staan. Nu zie ik een andere post hierover.

Ik zal mijn bedrijfsnaam verwijderen uit mijn profiel.

Ik vindt het erg leuk om mensen te helpen met hun vragen. En uiteindelijk is het leuk als je er een klant aan overhoudt, maar een forum moet geen reclamezuil worden voor adviseurs.

Jeroen Wolfsen
Jeroen Wolfsen
Jeroen Wolfsen

Berichtdoor Tukker » vr 18 aug, 2017 9:37 am

Hoi Jeroen,

Welkom op het hypothekenforum!
We zijn altijd blij met collega's die ons willen helpen met ons vrijwilligerswerk, want zo moet je het eigenlijk zien.
Wat kennis in zijn algemeenheid teruggeven aan onze vragenstellers.

Inderdaad mijn verzoek je forumnaam te wijzigen, verwijzing naar een kantoor is inderdaad niet toegestaan, goed dat je dit zelf even meldt.

Succes!
Tukker
Tukker

Berichtdoor Jeroen Wolfsen » vr 18 aug, 2017 9:44 am

DANk je wel voor je reactie, ik kan mijn zo mjin gebruikers niet wijzigen in het gebruikerspaneel. Zie ik het over het hoofd?
Jeroen Wolfsen
Jeroen Wolfsen

Berichtdoor Tukker » ma 20 nov, 2017 8:05 am

Hoi Jeroen,

Ik kan dat wel voor je doen, welke naam wil je, b.v. alleen Jeroen?
Tukker

Berichtdoor Lex van de Straat » wo 09 sep, 2020 9:31 am

Het wordt wel heel moeilijk gemaakt om mensen te helpen met een professioneel antwoord.
Lex van de Straat

Keer terug naar Hypotheek