wie weet een oplossing

Discussies over hypotheken en geldverstrekkers.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

karl-jan
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 21 apr, 2006 7:09 pm

wie weet een oplossing

Bericht door karl-jan »

we hebben een huis gekocht
daarvoor hebben wij een hypotheek aangevraagt
alleen werdt er wat moeilijk gedaan omdat we een eigen huis hebben en die verbouwd hebben voor een jaar terug
toen heeft onze advieseur inplaats van een nieuwe hypotheek erbij een doorlopend krediet erbij gedaan
nu we een nieuwe hypotheek gingen aanvragen zeiden ze het beste was dat ons huis van te voren was verkocht
maar dat anders wel een oplossing kwam voor die doorlopende krediet
nu hebben we het huis niet verkocht
nu zeggen ze dat het niet lukt een nieuwe hypotheek
we hebben in de gesprekken duidelijk aangegeven als dat niet kan het nieuwe huis niet doorging
dat konden we gewoon kopen geen probleem
nu is het zover en nu zeggen ze dat wij toch al vast aan dat nieuwe huis zaten
dat was dus echt niet waar want voordat we naar dit huis heen kijken zijn geweest waren wij al bij hem geweest om het eerste gedeelte rond te maken
en toen dat geen probleem was hebben we het pas gekocht en dan heb je nog 3 weken om je hypotheek rond te maken
ik krijg het gevoel dat we in de mailing zijn genomen door een bekend hypotheek bureau zodat ze ons maar een hypotheek konden aansmeren
wie weet er een oplossing

vriendelijke groeten Karl-jan
Gast

Bericht door Gast »

Contact op nemen met All Finance Advies 015-3100561
Gast

Bericht door Gast »

Een offerte aanvragen bij jou op basis van het invullen van 7 vragen lijkt me geen garantie voor een goed advies. Zit de site te bekijken en ik heb alweer genoeg gezien.

Deze site is bedoeld voor het beantwoorden van vragen van lezers, niet om reclame te maken voor je bedrijf.
Blanco

Bericht door Blanco »

Een beetje reclama is niet erg, zeker niet als daarmee het probleem van
Karl-Jan kan wordfen opgelost.

Persoonlijk vind ik het verhaal vreemd en zit er wel een luchtje aan. Een huis kopen betekend dat er zowieso een financieringsbeding opgenomen moet worden. Ik denk dat voorlichting aan Karl-Jan slecht is geweest.

Mijn advies is om zo snel mogelijk een advies in te winnen bij minamaal twee andere instanties, voorstel een gerenomeerde bank en bijvoorbeeld een hypothekerswinkel.

Sterk advies om gezien het probleem niet in eerste instantie je eigen bank hierin te betrekken. Probeer eerst het probleem te laten analyseren
als er een oplossing is kun je altijd nog als laatse je eigen bank offerte vragen, dan is er namelijk niets meer te verleizen.
Plaats reactie