Fortis asr mix

Discussies over hypotheken en geldverstrekkers.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

MArs

Fortis asr mix

Bericht door MArs »

kan iemand die al een tijdlang een beleggingshypotheek heeft met de fortis asr mix mij zijn ervaringen vertellen ? De pro's & cons?
Ik heb er te weinig inzicht in maar moet wel snel een beslissing nemen.
Het lijkt me een goede hypotheek qua voorwaarden en rente van 3,9%, maar ik ben geneigd om zonder extra info van een onafhankelijke "gebruiker" de zaak af te ketsen.
b.v.b. dank, Marcel
sjapo
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 07 jun, 2006 9:37 am

Re: Fortis asr mix

Bericht door sjapo »

MArs schreef:kan iemand die al een tijdlang een beleggingshypotheek heeft met de fortis asr mix mij zijn ervaringen vertellen ? De pro's & cons?
Ik heb er te weinig inzicht in maar moet wel snel een beslissing nemen.
Het lijkt me een goede hypotheek qua voorwaarden en rente van 3,9%, maar ik ben geneigd om zonder extra info van een onafhankelijke "gebruiker" de zaak af te ketsen.
b.v.b. dank, Marcel
Je moet er zelf een goed gevoel bij hebben dat je leent met geleend geld met als risico jou huis als onderpand. O en let op de betaald niet alleen die 3.9% maar ook nog een fors premiedeel!

Dit zeg ik met het gevoel wat ik rond het jaar 2000 had (worldonline) toen alles in elkaar donderde. Krijg je weer zo'n situatie en je kan je hypotheek niet betalen om dat je bijv. je baan kwijt raakt en je moet gedwongen verkopen, dan kan je een groot probleem hebben.
Dit geld ook als de huizenmarkt instort, oliecrisis, amerika beurs crash noem maar wat.

Je zou ook kunnen kiezen voor lang vast aflossings vrij tegen een lage rente en het verschil overhouden (4-4.4 % nu)

Bij twijfel niet doen!

S6
help !
Plaats reactie