Muller en de Graaf

Discussies over hypotheken en geldverstrekkers.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

Knegtering

Muller en de Graaf

Bericht door Knegtering »

Wie is door Muller en de graf uit Enschede benadeeld
Gaarne reactie
bert nijmeijer

muller en de graaf

Bericht door bert nijmeijer »

u wel? wat is er gebeurd dan?
Gast

Bericht door Gast »

Hier een artikel over de praktijken van Muller & De graaf.
Gast

Re: muller en de graaf

Bericht door Gast »

bert nijmeijer schreef:u wel? wat is er gebeurd dan?
Muller en de graaf heeft niet volgens afspraak geld van mij en nog 33 andere mensen juist belegd waardoor nu dreigt dat wij al ons geld kwijt zijn (minimaal 50000, oo euro)

Ik denk dat hierdoor een aantal mensen weleens bankroet zouden kunnen worden. Immers je heb het geld uit je huis gehaald nu een tophypotheek en en geen kans meer zien rond te komen.
Gast

Bericht door Gast »

Anonymous schreef:Hier een artikel over de praktijken van Muller & De graaf.
blanco

knegtering

Bericht door blanco »

Ik weet nog wel een paar mensen, de meesten komen uit Twente. Het beste is om kontakt op te nemen met de Economische redactie van Tubantia. Bij Tubantia.nl kun je ook alle artikelen over deze zaak vinden.
Bert Hellegers die daar werk heeft de coordinatie, hoe meer info hij krijgt des te meer kans dat we nog wat van ons geld terzien.
Gast

Re: Muller en de Graaf

Bericht door Gast »

Knegtering schreef:Wie is door Muller en de graf uit Enschede benadeeld
Gaarne reactie
Kan iemand mij vertellen wie de curator is van Muller en de Graaf?
Hij heeft n.l. al onze papieren nog in zijn bezit (belasting enz.) en die wil ik graag terug
walda

muller en de graaf

Bericht door walda »

kan iemand van jullie ook vertellen hoe en/of waar ik de curator van muller en de graaf kan berijken??? :roll: [/u][/i][/b]
Blanco

knegtering

Bericht door Blanco »

Hierbij het adres en tel nr. van de heer Daniëls die ik zeker zo snel mogelijk zou benaderen.

Advies, bel tevens Tubantia de heer Hellegers, hoe meer publiciteit u zoekt en samen met anderen de strijd aanbind te groter de kans dat u nog wat geld terugkrijgt.

succes
blanco

knegtering

Bericht door blanco »

sorry in de haast vergeten:


Advocaten Daniëls Dijkman & Huisman
Ootmarsumsestraat 73
7602JR Almelo
Tel: 0546 820493 [bel nu gratis]
Fax: 0546-822389
> http://www.ddh-advocaten.nl
groot

Bericht door groot »

Ook wij horen bij die 34 die zijn opgelicht.
Ben nnu nog erg ondersteboven van. :cry:
Blanco

knegtering/groot

Bericht door Blanco »

hebben jullie al kontakt gehad met de curator???, naar mijn idee doet hij weinig om geld terug te vorderen. heb begrepen dat barbara muller inmiddels alweer aktief is met nieuwe slachtoffers te maken.
de groot

Bericht door de groot »

ga dit nog wel weer doen, wel via e-mail geprobeerd. Wacht nog even op reactie.
Ben wel binnenkort van plan om contact op te nemen met de tubantia.
blanco

groot/walda

Bericht door blanco »

Ik begrijp niet dat de curator u nog niet benaderd heeft. Wellicht dat hoe langer hij wacht hoe meer hij aan de zaak verdiend?? Ik heb zelf ook al kontakt met Tubantia gehad, naar mijn idee kunnen ze de zaak door het in de publiciteit te brengen versnellen.

Heeft Walda ook een garantiebrief van Muller?

Volgens de berichten zijn er drie vakantiehuizen door Muller gekocht, dan moet er toch waarde zijn die we kunnen opeisen/verdelen?? Wat is er trouwens met de opbrengst van de openbare veiling gedaan, dat is toch ook geld wat ons toekomt?

Waarom laten ze die muller niet haar eigen huis verkopen om ons terug te batalen?

moedeloos en radeloos ben ik van alles.
Gast

Bericht door Gast »

Geachten

Ik heb inderdaad ontdekt dat mevr Muller bij Reaal nog steeds zaken doet
Het verbaast mij dan ook dat er niets gebeurt ik heb vandaag ook weer een mail naar Tubantie verzonden ( de Tweede) maar krijg geen antwoordt.
Het lijkt me goed om contact met elkaar te zoeken
Dit mag via mijn mail,

Gaarne alle gedupeerden verzamelen met elkaars email.

Met vriendelijk groet
L.A Knegtering
laknegtering@wanadoo.nl
0653951834
Gaarne op de dag tot 17.00 uur
Gesloten