Muller en de Graaf

Discussies over hypotheken en geldverstrekkers.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

gast

telefoongids

Bericht door gast »

Hypotheken Graeve Financieel Advies
Paul Pellastraat 7
7558HN Hengelo ov [kaart]
Tel: 074 2509393 [bel nu gratis]
hypotheken, verzekeringen, pensioenen
Bovenstaand gewoon uit http://www.detelefoongids.nl/# gehaald, en als je dat belt krijg je Barbara Muller gewoon aan de lijn!!!!!!!!!!!!! Dit is gewoon niet te stoppen en/of te begrijpen.
Gast

Re: telefoongids

Bericht door Gast »

Bovenstaand gewoon uit http://www.detelefoongids.nl/# gehaald, en als je dat belt krijg je Barbara Muller gewoon aan de lijn!!!!!!!!!!!!! Dit is gewoon niet te stoppen en/of te begrijpen.

Ik was even te snel met mijn vorige bericht, want als je via de bovengenoemde telefoongids doorklikt naar de Kamer v.Koophandel blijkt dat Muller intussen ook al weer een Holding heeft opgericht!

Hoe komt ze toch aan die centen curator!!!!!

Als normaal iemand twee BV's op wil richten heb je daar tenminste + Ôé¼ 40.000,-- voor nodig als eerste storting. Ze gaat gewoon door van geld van de gedupeerden naar mijn idee.
forumadmin
Site Admin
Berichten: 9
Lid geworden op: di 26 apr, 2005 11:21 pm

Bericht door forumadmin »

Het is natuurlijk goed dat malafide organisaties/personen worden aangepakt, maar laten we ons er voor hoeden ongegronde beschuldigingen te uiten of te laten verzanden in ordinaire scheldpartijen.

Deze opmerking slaat overigens niet op postings die nu in dit topic staan, maar op enkele bijdragen die ik inmiddels verwijderd heb. Laat niemand zich er dus van weerhouden om deze discussie verder te voeren, maar laten we het wel beschaafd houden.

Alvast hartelijk dank,

Forumadmin
blanco

Re: telefoongids

Bericht door blanco »

"Gast"
Als normaal iemand twee BV's op wil richten heb je daar tenminste + Ôé¼ 40.000,-- voor nodig als eerste storting. Ze gaat gewoon door van geld van de gedupeerden naar mijn idee.
Het blijkt overigens dat de SER het bedrijf van Barbara Muller gewoon heeft in geschreven, ik vraag me af hoe die toetsing van goed gedrag tot stand is gekomen. Waarschijnlijk middels haar gebruikelijke malafide creativiteit. Waar blijft de bescherming van de consument. SER, AFM, FIOD, Ned. Bank en Daniëls wordt wakker en grijp in nu er nog geld is!!

Onderstaande gegevens komen uit: http://www.ser.nl en betreft de SER inschrijving uit het Wabb. register, met het inschrijfnummer.

Graeve Financieel Advies B.V. - 1070312

Bezoekadres:
Paul Pellastraat 7
7558 HN HENGELO OV

Correspondentieadres:
Postbus 8013
7550 KA HENGELO OV


Het kan blijkbaar allemaal in Nederland.
Waggle

aangite: waar

Bericht door Waggle »

Ik zou best aangifte willen doen maar weet zolangzamerhand niet meer waar want het lijkt wel of de hele handel aan elkaar verbonden is, maar het zou toch niet mogelijk moeten en kunnen zijn dat Barbara nog meer slachtoffers mag maken......
gast

Re: aangite: waar

Bericht door gast »

Waggle schreef:Ik zou best aangifte willen doen maar weet zolangzamerhand niet meer waar want het lijkt wel of de hele handel aan elkaar verbonden is, maar het zou toch niet mogelijk moeten en kunnen zijn dat Barbara nog meer slachtoffers mag maken......
Als je een gedupeerde klant bent kun je jezelf via de mail melden bij Knegtering, al was het alleen maar om met lotgenoten te kijken wat de beste mogelijkheden zijn.
Je kunt natuurlijk ook (eventueel via rechtsbijstand) een advocaat raadplegen en kijken of die een procedure kan starten, vaak zal een advocaat als er sprake is van fraude ook adviseren aangifte te doen. Soms is een eerste consult (als je dat handig aanpakt) gratis.
Gast

Mobiel nummer

Bericht door Gast »

:shock: :shock: Barbara Muller 06 237 718 87
alex

Bericht door alex »

Om te beginnen kan ik me als mede gedupeerde de felle reacties zoals ze op het forum staan goed voorstellen, maar door een akkefietje met mijn vorige werkgever, die de pensioengelden niet afdroeg, ben ik "iets" wijzer, en heb ik begrepen dat dat toch niet helpt en je een verschrikkelijk lange adem zult moeten hebben.

Even een paar dingen, als ik alles goed begrepen heb van de wet: de toko is failliet, niet Barbara Muller, dus zolang er niets met betrekking tot bestuurdersaansprakelijkheid bewezen is, mag ze net als iedere nederlander een bedrijf starten, hoe frustrerend dat ook voor ons is. Het doet er voor de wet niet toe hoe ze aan geld komt en/of wie er met haar in zee gaan.

Omdat er uit "de boedel" waarschijnlijk niet veel te halen zal zijn, getuige de brief van Daniels, is het wellicht goed de woorden van Peter in de oren te knopen en via een advocaat "buiten de boedel om" Barbara Muller aan te pakken en aangifte te doen van oplichting. Misschien valt op die manier beslag te leggen op rekeningen en/of bezittingen van Barbara Muller, al denk ik dat ├®├®n en ander wel in dusdanige constructies zal zitten dat dat de nodige moeite kost, denk aan getrouwd zijn op huwlijkse voorwaarden e.d. waardoor het huis van pa Muller is en niet van haar o.i.d.
Gast

Re: Muller en de Graaf

Bericht door Gast »

"Peter" zei,
Beste mensen,

Ik hoop dat jullie gaan doen wat ik hier zeg !!!!!!!!!!!Daarom roep ik alle gedupeerden op!!!!! om aangifte te doen van oplichting bij politie of FIOD/EDC in Almelo tegen muller en de Graaf.
En geef aan in deze aangifte dat je curator ook niet vertrouwd in deze zaak. Dan word B.Muller door JUSTITIE opgepakt en vervolgd en kan je als gedupeerden gelijk bij Justitie je vordering indienen tegen Muller.
Datgene wat Peter al aangaf en wat Alex zegt in zijn bovenstaande mail is door Knegtering en medegedupeerden blijkbaar nog steeds niet gedaan.

Barbara Muller heeft vanaf 1998 , ook aangegeven door Dani├½ls, als eenmanszaak gefungeerd. Pas in begin 2004 heeft zij met geld van gedupeerden een BV vorm weten te construeren. Zij was op dat moment dus (immers van jullie geld) al strafbaar bezig!!! Dani├½ls heeft aangegeven dat de BV constructies die zij is aangegaan dusdanig slecht werden geadministreerd dat er feitelijk nog steeds sprake was van een ├®├®nmansbedrijf op het moment dat gedupeerden hun contract met Geregelde Zaken Holding BV of Muller & de Graaf sloten. Als we dan ook niet vergeten dat zij in eerste instantie geld liet vloeien naar zichzelf priv├®, ze riep zelfs tijdens vergaderingen " h├® h├® ik kan eindelijk weer pinnen"!!!!. Verder vloeide er geld naar haar dochter die ook geld in de zaak had zitten en liet zij geld vloeien naar "het Hooge Huis"om de rekening courant te vereffenen en naar de "ABN-AMRO" om de rekening courant aldaar te vereffenen tevens loste zij een deel van haar hypotheekschuld in. Verder liet zij haar bedrijfsverliezen financieren, terwijl het bedrijf c.q. de adviseurs wel winst konden behalen, maar dusdanig werden beknot omdat Barbara kleinere posten niet zag zitten, het moest allemaal groot groter, grotesk, als je daar als adviseur niet voldeed was het huis te klein dan schold ze je werkelijk voor alles en nog wat uit. Ondertussen werd een nieuwe caravan gekocht, haar huis werd verbouwd, vakanties werden genoten, kleding werd gekocht, zaakfeestjes waarbij het niet opkon etc.
Toen bekend was dat het faillissement niet meer af te wenden was heeft zij op het laatste moment nog snel geld overgemaakt naar diverse rekeningen om zichzelf veilig te stellen. curator kijk s.v.p. eens wat er banktechnisch op woensdagavond 29 juni door Barbara Muller nog aan telebanking is uitgevoerd. De volgende dag donderdagmiddag 30 juni is door Daniëls het faillissement bij iedereen aangekondigd. Heus die woensdag zijn er heel vreemde dingen gebeurd, het personeel weet hier genoeg van. De hele voorraad drank werd snel naar huis gebracht, printers, computers, planten etc, werd zeer snel in haar opdracht door personeel naar haar huis gebracht. Niemand die iets zei of vroeg. Ook Daniëls niet. Donderdagavond zat Barbara alweer met enkele personeels leden te overleggen over een doorstart, zei had immers nog voldoende geld (veilig gesteld).

Overigens is het een teken aan de wand dat uiteindelijk alle adviseurs redelijk snel weer elders proffesioneel succesvol aan de slag konden, niemand wilde met Barbara meer in zee ondanks al haar beloften. Zij heeft de zaak echt belazerd en zichzelf verrijkt. De adviseurs hadden op een uitzondering na niet in de gaten wat er werkelijk speelde, velen van hen hebben er een behoorlijke imago/integriteitsdeuk van over gehouden.

Aanklagen die handel, stel haar persoonlijk aansprakelijk en beroep je indien mogelijk op de bestuurdersaansprakelijkheid van Barbara Muller, wacht niet op Dani├½ls elk uur die hij aan deze zaak werkt brengt hem tenminste Ôé¼ 450,-- op, wel van jullie geld, althans van wat er nog over is. Ga naar de Politie en doe aangifte!!!!!!!! Volg nou eindelijk het advies van onder andere Peter en Alex op.

Via dit forum is ook haar telefoonnummer bekend gemaakt, voor degenen die echt naïef zijn, bel haar eens op en vraag via haar nieuwe "Graeve Financiëel Advies BV" om een persooonlijk advies hoe je je centen terug kunt krijgen. Dit zou overigens een goede zijn voor "Opgelicht", nodig Barbara uit waarbij alle gedupeerden aanwezig zijn en vraag opheldering. :twisted:
Gast

muller en de graaf

Bericht door Gast »

interessant, deze info. is de laatste schrijver op het forum ook gedupeerde ?, of is het een oud medewerker van Mevrouw Muller ?
want dit lijkt op daderinformatie. als deze info klopt heeft u dan al aangifte gedaan of gaat u dit doen ?
blanco

Re: muller en de graaf

Bericht door blanco »

Ik vind ook de geplaatste info zeer gedetailleerd en zou ook wel willen weten of deze "gast" gedupeerde is, of oud medewerker. Ikzelf heb wel contact gehad met Muller en ken wat interne info, echter niet zoals door "gast" omschreven. Daniëls heeft met mij een gesprek gehad maar zich niet echt druk gemaakt over de info die ik hem gaf. Ik vind dat ondanks dat hij tegen Muller een gerechtelijke procedure heeft aangespannen haar veel teveel vrijheid heeft gelaten, hetgeen wel blijkt uit bovenstaand verhaal!! Als dat tenminste op waarheid berust. Feit is echter dat zij gewoon door gaat met haar nieuwe "Graeve Financieel Advies", de curator kan dit blijkbaar niet stoppen.
alex

Bericht door alex »

M├®t "blanco" doe ik de oproep aan "gast" zich met deze informatie bij knegtering (als contactpersoon) dan wel de politie te melden, z├®ker als ├®├®n en ander te bewijzen valt.

Gezien de beschrijving en eerdere persoonlijke ervaringen van "gast" lijkt het erop dat het om een medewerker gaat. Dus "gast" als je wat meer weet, laat het ons weten, we zijn zeker zo gefrustreerd als jou.

Wij weten ook dat recht hebben duidelijk iets anders is als je recht krijgen!
Cleo

FDE zelfde verhaal

Bericht door Cleo »

:evil: Het is werkelijk niet te geloven !!!!
Dit verhaal is ons gedupeerde van de FDE waarvan morgen 17-10 het hoger beroep zal gaan plaatsvinden zo bekend. Wij hadden ook een forum op overijssel.nl deze is verwijderd en konden niet meer met elkaar communiceren. Ook van ons geld is er heel ruim geleefd, vakantie, luxe, auto┬┤s te veel om op te noemen. Zie ook de melding van Frederik over Tros Radar daar kunnen jullie ook info af halen. Onder financieen en banken FDE. Wij hebben wel van elkaar inmiddels adres en telefoonnummers kunnen achter halen. Ook schijnen deze mensen
( Muller en HCB en FDE allemaal familie te zijn).
Ook allen JEHOVA, nu zegt JEHOVA dat als zij nog lid zou zijn de schulden door hun worden vergoed. Maar wat jammer nou voor de gedupeerde ze is uit de orde....
zie hier:
Ik ben gebeld door Peter de Graaf van de Jehova's.
Mijn man heeft met hem gepraat en het blijkt dat Hadassa al heel lang niet lid meer is van de Jehova Gemeenschap.
Zij kunnen weinig voor ons betekenen, wel als ze nog lid was geweest, dan had ze volgens de Jehovaregels ons terug moeten betalen. :?
Hij verteld wel dat we contact met haar moeten houden en het lijntje met haar niet moeten verbreken zo is er altijd nog hoop dat er misschien iets van het geld terugkomt.

Hier volgt het adres van de heer W. Caron.
Hij is een soort van tribunaal van de Jehovagemeente in Hengelo.
G.W. Caron
Brederostraat 7
7552 KA HENGELO ov

Hopenlijk kunnen jullie hier meer mee dan wij. Niet gek opkijken als ook zij ineens geen lid meer is.
Dit is echt niet normaal meer en het gaat maar door. Wie is nu slachtoffer? Dit vraag ik me af wij zitten met z┬┤n allen tot aan onze lippen in de problemen en hun :?: :?:
blanco

Re: FDE zelfde verhaal

Bericht door blanco »

FDE waarvan morgen 17-10 het hoger beroep zal gaan plaatsvinden
Weet iemand al iets over de uitspraak in het hoger beroep van FDE, ik heb nog niets in de krant vernomen, wie weet iets of is het verdaagd?

groetjes blanco.
Gast

Re: muller en de graaf

Bericht door Gast »

oud medewerker van Mevrouw Muller ?
Sorry dat ik niet eerder reageerde, zat in de Duitsland.

Inderdaad heb ik eind vorig jaar H├®├®l kort voor Barbara gewerkt.

Ik werd binnengehaald met allerlei beloften en moest me tegenover haar verantwoorden. Met de andere adviseurs moest ik me zo weinig mogelijk bemoeien. Met de verkoopleider had ik ook niets te maken zei ze, tussen de regels door liet zij merken dat die er toch niet lang meer zou zijn. Ik kreeg de indruk dat als ik m'n best deed er voor mij misschien wel promotie in zat.

Al snel kreeg ik in de gaten dat Barbara een smerig spelletje speelde en iedereen tegen elkaar uitspeelde. Zij was de baas en tegenspraak werd niet geduld. Ten overstaan van collega's werd je vaak volledig afgezeikt. Daarbij ging het vaak om onbenullige dingen. Zij heeft naar mijn idee veel mensen tot in het diepst van hun ziel gekrenkt. In verband met het geloof mocht er niet gefeliciteerd of getrakteerd worden, belachelijk toch dat dit allemaal mogelijk is in deze tijd.
Ik ben toen voorzichtig eens gaan informeren bij collega's, de boekhouding, bel afdeling en administratie. Daar werden me dingen verteld waarover ik in mijn vorig verhaal op doelde. Barbara had me wel verteld van een fantastich produkt dat Muller cliënten aan kon bieden, toen ik daar de adviseurs naar vroeg ging er een beerput voor me open en heb vriendelijk bedankt voor het geheel. Wel heb ik zelf nog geprobeerd bij de AFM te achterhalen of er wel vergunning was afgegeven en dat bleek niet het geval.

Om te getuigen, daar voel ik niets voor mijn dienstverband was nauwelijks 6 weken. echter is het niet moeilijk om adviseurs te vinden die dat wel willen. Enkele heb ik nog steeds contact mee gehouden vandaar dat ik goed op de hoogte ben. In dit forum wordt overigens ook wel negatief gesproken over Kapitaalvisie en "eerlijk is eerlijk" kan ik zeggen dat in mijn tijd zij altijd degelijk advies en werk leverden.
Gesloten