Hypotheek aanvraag re-integratie burn-out

Discussies over hypotheken en geldverstrekkers.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

Freekbr10
Berichten: 1
Lid geworden op: za 06 jan, 2024 7:21 pm

Hypotheek aanvraag re-integratie burn-out

Bericht door Freekbr10 »

Goedenavond,

Wie kan ons helpen?

Mijn vriendin en ik hebben een geaccepteerd bod op het huis waarvan we binnenkort het voorlopige koopcontract kunnen tekenen. Na verschillende gesprekken met onze hypotheekadviseur wisten we bijna zeker dat de hypotheek rondkwam, echter hebben niet gedacht aan het feit dat mijn vriendin langzaam aan aan het reïntegreren is op haar werk. Sinds Augustus zit zij namelijk met burn-out klachten thuis. Na een paar weken thuis te hebben gezeten is ze in stapjes het werk weer aan het oppakken. Inmiddels zit ze bijna weer op 100% (per Februari) en omdat volgens de CAO ze haar volledig doorbetalen tot een halfjaar, merkt ze dit niet in haar loon of toekomstig loon. Heeft dit invloed op de hypotheek?
Dinsdag hebben we weer een gesprek met de hypotheekadviseur, maar omdat wij sinds gister beseften dat het toch wel enig invloed kan hebben zitten we nu in spanning thuis zonder te weten of dit invloed zal hebben. Zijn hier eventueel ervaringsdeskundigen die ons wat meer informatie kunnen geven?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Juliette82
Berichten: 1
Lid geworden op: za 20 jan, 2024 3:39 pm

Re: Hypotheek aanvraag re-integratie burn-out

Bericht door Juliette82 »

Wij zitten in een vergelijkbare situatie (echt enorm balen!). Ik ben heel benieuwd of je inmiddels al antwoord hebt??
Plaats reactie