Vraag mbt BKR

Discussies over hypotheken en geldverstrekkers.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

Gerardus
Berichten: 7
Lid geworden op: do 15 apr, 2021 7:40 pm

Vraag mbt BKR

Bericht door Gerardus »

Ik heb een tijd geleden een doorlopend krediet gehad (zie afbeelding).
Maar nooit geen negatieve codes of wat dan ook gehad, gaat dit nadelige gevolgen hebben mbt aanvraag hypotheek?
Zoals jullie kunnen zien is deze in 2019 stopgezet. Ik hoor graag van jullie. Heb ook contact gehad met Rabobank, men zegt dat dit geen nadelige gevolgen gaat hebben bij het aanvragen van een hypotheek. Maar wil ook graag jullie horen.

Mvg Gerardus
Laatst gewijzigd door Gerardus op zo 18 apr, 2021 6:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
SimpleMind
Berichten: 1429
Lid geworden op: ma 14 feb, 2011 1:13 pm

Re: Vraag mbt BKR

Bericht door SimpleMind »

Als je netjes hebt betaald en er dus geen negatieve BKR registraties zijn, heeft dit geen gevolgen
Gerardus
Berichten: 7
Lid geworden op: do 15 apr, 2021 7:40 pm

Re: Vraag mbt BKR

Bericht door Gerardus »

Oké, want ik zie ook geen coderingen staan bij het overzicht. Het staat wel slordig nooit echt bij stilgestaan.

Komt dit ook na voren als een geldverstrekker een toets gaat doen? Dat gaat natuurlijk bij hen vragen oproepen.
SimpleMind
Berichten: 1429
Lid geworden op: ma 14 feb, 2011 1:13 pm

Re: Vraag mbt BKR

Bericht door SimpleMind »

Geen coderingen, geen vragen vanuit de geldverstrekker.
Gerardus
Berichten: 7
Lid geworden op: do 15 apr, 2021 7:40 pm

Re: Vraag mbt BKR

Bericht door Gerardus »

Hartelijk dank.

Wellicht kunt u ook de volgende vraag beantwoorden, ik speel zo af en toe nog wel is een gokspelletje op internet. In hoeverre gat een geld verstrekker dit nakijken aan de hand van afschriften? Gaat niet om astronomische hoge bedragen. Hooguit paar honderd euro, maar het zou een afwijzing kunnen zijn.
SimpleMind
Berichten: 1429
Lid geworden op: ma 14 feb, 2011 1:13 pm

Re: Vraag mbt BKR

Bericht door SimpleMind »

Ik denk dat je je niet te veel zorgen moet maken. Als jij geen geldproblemen hebt, voldoende inkomen en geen zaken als negatieve BKR coderingen komt het echt wel goed.
Gerardus
Berichten: 7
Lid geworden op: do 15 apr, 2021 7:40 pm

Re: Vraag mbt BKR

Bericht door Gerardus »

Geen geld problemen, geen negatieve BKR registraties. Maar soms wel dus betalingsverkeer via een bepaalde rekening. Dus jij denkt geen reden tot zorgen?
Plaats reactie