Hypotheekofferte definitief?

Discussies over hypotheken en geldverstrekkers.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

vlindertje
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 26 apr, 2020 1:57 pm

Hypotheekofferte definitief?

Bericht door vlindertje »

Hoi,

Ik heb een vraagje over de hypotheekofferte. Deze hebben wij onlangs ontvangen ter ondertekening. Aangegeven staat ÔÇ£ het is nu zeker dat u een hypotheek kunt krijgen bij ons ÔÇ£ Alleen vervolgens wordt er gevraagd om machtigingen af te geven voor BKR toetsing en verificatie dienstverband. Ik dacht dat die dingen voor de hypotheekofferte werden getoetst? Na het ontvangen van het renteaanbod moesten we veel documenten aanleveren. Ik dacht dat op basis daarvan getoete werd en er dan
een hypotheekofferte wordt verstrekt die bindend is. Of wordt er nu weer getoetst? Weet iemand hoe dit zit? En nee, ik heb niks te verbergen ik snap het nu alleen even niet meer :-)
webka
Berichten: 1839
Lid geworden op: za 27 nov, 2010 5:44 pm

Re: Hypotheekofferte definitief?

Bericht door webka »

Standaard stukje tekst. Inderdaad verwarrend, maar het is precies zoals je zegt, Dit is al gedaan. Tekenen en de verstrekking is definitief.
Wat zei je adviseur?
vlindertje
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 26 apr, 2020 1:57 pm

Re: Hypotheekofferte definitief?

Bericht door vlindertje »

Dank voor de reactie. Hypotheek adviseur hebben we nog niet gesproken. Begin vorige week de offerte ontvangen. En deze namen wij dit weekend door. Adviseur is na het weekend weer te bereiken. maar we waren nogal nieuwsgierig dus dachten we stellen hier alvast onze vraag :lol:
Plaats reactie