frans leroi

Discussies over hypotheken en geldverstrekkers.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

moonshadow
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 27 aug, 2006 6:10 pm
Locatie: eede
Contacteer:

frans leroi

Bericht door moonshadow »

ik registreerde hier, vanwege een artikel dat ik vond op de naam van mijn exbaas
Het verbaast mij niet dat hij een aantal mensen dupeerde. Hij deed in principe hetzelfde met Aegon in 1997 en maatschappijen accepteerden hem weer aqls tussenpersoon hoewel het faillisement nog steeds niet is afgerond. Begrijp er echt niets van dat deze mensen gewoon door kunnen gaan nterwijl eerlijke mensen dus gedupeerd worden, geldt overigens ook voor zijn broer, Jos Leroi, die hetzelfde probeerde.
Carpe Diem
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 06 okt, 2006 8:47 pm

Re: frans leroi

Bericht door Carpe Diem »

moonshadow schreef:ik registreerde hier, vanwege een artikel dat ik vond op de naam van mijn exbaas
Het verbaast mij niet dat hij een aantal mensen dupeerde. Hij deed in principe hetzelfde met Aegon in 1997 en maatschappijen accepteerden hem weer aqls tussenpersoon hoewel het faillisement nog steeds niet is afgerond. Begrijp er echt niets van dat deze mensen gewoon door kunnen gaan nterwijl eerlijke mensen dus gedupeerd worden, geldt overigens ook voor zijn broer, Jos Leroi, die hetzelfde probeerde.
Hee... daar heb ik ook gewerkt!
JaJa

oud werknemer!!

Bericht door JaJa »

Ook ik heb een aantal jaren voor Frans Leroi gewerkt.
Maar ik kan niet zeggen dat hij slecht was voor zijn personeel.
Als je goed voor hem was, was hij ook goed voor jou.
Gast

Re: frans leroi

Bericht door Gast »

Carpe Diem schreef:
moonshadow schreef:ik registreerde hier, vanwege een artikel dat ik vond op de naam van mijn exbaas
Het verbaast mij niet dat hij een aantal mensen dupeerde. Hij deed in principe hetzelfde met Aegon in 1997 en maatschappijen accepteerden hem weer aqls tussenpersoon hoewel het faillisement nog steeds niet is afgerond. Begrijp er echt niets van dat deze mensen gewoon door kunnen gaan nterwijl eerlijke mensen dus gedupeerd worden, geldt overigens ook voor zijn broer, Jos Leroi, die hetzelfde probeerde.
Hee... daar heb ik ook gewerkt!
Goh echt??? Ik ook!!!
Gast

Re: oud werknemer!!

Bericht door Gast »

JaJa schreef:Ook ik heb een aantal jaren voor Frans Leroi gewerkt.
Maar ik kan niet zeggen dat hij slecht was voor zijn personeel.
Als je goed voor hem was, was hij ook goed voor jou.
Helemaal mee eens!
Some one

Leroi Verzekeringen

Bericht door Some one »

Was hij ook niet van Leroi Verzekeringen medio 1994 in de regio Alphen aan de Rijn, Waddixveen.
Plaats reactie