Contract op projectbasis - mogelijkheden?

Discussies over hypotheken en geldverstrekkers.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

chris-loerbeek
Berichten: 1
Lid geworden op: do 09 apr, 2015 7:47 pm

Contract op projectbasis - mogelijkheden?

Bericht door chris-loerbeek »

Beste mensen,

Graag zou ik van jullie weten hoe groot de kans is dat ik een hypotheek kan krijgen in mijn situatie. Dit is mijn situatie:

Ik heb bij ├®├®n werkgever 2 contracten: Een vast 20 uren contract (onbepaalde tijd dus) en een contract op 'projectbasis'. Dit contract kan maandelijks opgezegd worden. Daarnaast heb ik ook inkomsten vanuit mijn eigen bedrijf. Dit bedrijf heb ik echter nog maar sinds april vorig jaar.

De enige vastigheid die ik heb is het 20 uren contract. De rest is niet vast, toch kan je zien dat ik de afgelopen jaren voldoende heb verdiend. Ik heb ook goed kunnen sparen de afgelopen jaren dus ik ben bereid om maximaal 25.000 euro eigen geld in te brengen.

De woning die ik op het oog heb, heeft een vraagprijs van 102.000 euro. Zijn er mogelijkheden voor een hypotheek? Eventueel met NHG of is dat lastig in mijn situatie? Ik snap dat jullie cijfers nodig hebben om te kunnen kijken hoeveel ik mogelijk kan krijgen maar het gaat mij erom of de inkomsten vanuit het projectbasis-contract en eigenbedrijf meegenomen kunnen worden. Wanneer kijkt de bank naar de verdiensten van de afgelopen 3 jaar bijvoorbeeld? Dan zit ik ook goed omdat ik goed heb verdiend de afgelopen jaren.

Bedankt voor jullie hulp!