Vrijblijvend eerste advies

Discussies over hypotheken en geldverstrekkers.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

Deanne
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 11 jul, 2012 3:20 pm

Vrijblijvend eerste advies

Bericht door Deanne »

Goedemorgen,

Wij willen evt binnen een paar maanden een huis kopen. Nu willen we eerst een vrijblijvend advies gesprek aanvragen bij een hypotheekadviseur.
Hebben al eerder een koopwoning gehad dus weten al het een en ander. Via Independer kwam ik op de Hypotheekfabriek.

Mijn vraag is of iemand ervaringen heeft met deze verstrekker.


Groeten Dean
rambagts
Berichten: 2173
Lid geworden op: do 13 sep, 2007 6:19 pm

Re: Vrijblijvend eerste advies

Bericht door rambagts »

Ik zou er gewoon naar toe gaan. Maar bezoek ook nog een tweede adviseur en je eigen bank. Je leert ook van dit soort gesprekken. Maak daarna pas een keuze met wie je in zee wil gaan.
rambagts
Berichten: 2173
Lid geworden op: do 13 sep, 2007 6:19 pm

Re: Vrijblijvend eerste advies

Bericht door rambagts »

Oeps.
Een telefoongesprek kan ook verhelderend werken.Ze reppen over een persoonlijke benadering en een gratis quick scan.
Deanne
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 11 jul, 2012 3:20 pm

Re: Vrijblijvend eerste advies

Bericht door Deanne »

Ik heb deze op Independer gevonden en de reacties gelezen die allemaal positief zijn...het verschil in prijs is wel heel groot. Bij hun ben betaal je 990 euro voor de hypotheekaanvraag.
Bij de vorige hypotheekadviseur betaalden we 2500 euro en hebben zelf nog veel voorwerk gedaan.
rambagts
Berichten: 2173
Lid geworden op: do 13 sep, 2007 6:19 pm

Re: Vrijblijvend eerste advies

Bericht door rambagts »

Tukker:
Verder heb ik geen oordeel, zie de auto wel eens rijden in mijn woonplaats en op de parkeerplaats bij de supermarkt, dat is het enige wat ik van ze weet.
Kun je het adres van de parkeerplaats even vermelden? Handig om te weten als de telefoon niet wordt opgenomen.
Plaats reactie