Meer info over hypotheken algemeen

Discussies over hypotheken en geldverstrekkers.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

Gebruikersavatar
Tjeerd.B
Berichten: 12
Lid geworden op: di 18 sep, 2007 4:42 pm
Contacteer:

Meer info over hypotheken algemeen

Bericht door Tjeerd.B »

Hallo allemaal,

Sinds een paar maanden werkzoekende vrachtwagenchauffeur. Toch wil ik doorgaan met mijn plannen om een huis te kopen en dus een hipotheek aanvragen.
Mede ook omdat de huur van mijn appartement binnenkort afloopt, en het vrij moeilijk is om in de regio purmerend tegen een redelijke prijs huur appartementen te vinden.
Weet iemand waar ik meer informatie kan vinden over hypotheken en leningen in het algemeen?

Groeten Tjeerd
Hansdewaag
Berichten: 1
Lid geworden op: di 18 sep, 2007 4:56 pm

Re: Meer info over hypotheken algemeen

Bericht door Hansdewaag »

Hoi Tjeerd,

ik zat laatst met hetzelfde probleem en heb de oplossing op het web gevonden, neem hier anders even een kijkje:

Lening Afsluiten

Succes!

Gr Hans
Lisaboomg

Re: Meer info over hypotheken algemeen

Bericht door Lisaboomg »

Huren is opzich niet moeilijk, je moet de juiste plekken vinden, en vooral zorgen dat je op tijd bent. Een site waar ik veel aan gehad heb is Appartement Huren.com
Hansdewaag schreef:Hoi Tjeerd,

ik zat laatst met hetzelfde probleem en heb de oplossing op het web gevonden, neem hier anders even een kijkje:

Lening Afsluiten

Succes!

Gr Hans
Gerritje VDB

Re: Meer info over hypotheken algemeen

Bericht door Gerritje VDB »

Ik zou gewoon proberen te kopen Tjeerd, ik heb zelf tijdenlang gehuurd, maar dat geeft je toch het gevoel dat je geld aan het pompen bent in een groot zwart gat. Een hypotheek kan echter lastig zijn als je geen (vast) werk hebt.
Even off topic maar misschien toch handig voor jou, ik ben zelf ook lang op zoek geweest naar een werk als busschauffeur en een site als deze : vacature-chauffeur.nl vond ik vrij handig.
Lisaboomg schreef:Huren is opzich niet moeilijk, je moet de juiste plekken vinden, en vooral zorgen dat je op tijd bent. Een site waar ik veel aan gehad heb is Appartement Huren.com
Hansdewaag schreef:Hoi Tjeerd,

ik zat laatst met hetzelfde probleem en heb de oplossing op het web gevonden, neem hier anders even een kijkje:

Lening Afsluiten

Succes!

Gr Hans
Gebruikersavatar
Tjeerd.B
Berichten: 12
Lid geworden op: di 18 sep, 2007 4:42 pm
Contacteer:

Bericht door Tjeerd.B »

Bedankt gasten,
Maar goed, gisteren had ik de miljoenennota nog niet gelezen, zal toch andere oplossingen moeten vinden :shock:
Plaats reactie