Jazeker, absoluut voor mij geen Hypotheker!!

Discussies over hypotheken en geldverstrekkers.

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

Gast

Jazeker, absoluut voor mij geen Hypotheker!!

Bericht door Gast »

Ik begrijp ook niet waar ze die slogan vandaan halen. Maar de hypotheker in Vlaardingen mag weleens gaan nadenken over het feit wat voor mensen ze in dienst heb. Er zullen best ook wel goeie adviseurs zijn, daar twijfel ik ook niet over. Maar die wij hadden, wist nog niet eens goed met zijn computer om te gaan en begreep zelf ook niet veel van het systeem.

Met veel ergernis heb ik die man aangehoord. Als je naar een Hypotheker stapt, verwacht je goed advies, en dat je vooral serieus genomen wordt. Je komt tenslotte niet om een rolletje drop te kopen!

Maar aan het advies en diegene die het advies gaf, hadden we helemaal niets aan en was het gewoon bar en bar slecht!!! Met gevolg dat je teleurgesteld de deur uitloopt......en dat het ook nog weleens onzeker is, of alles nog wel gaat lukken.

Nee, ik ben er na deze keer echt uit! Jazeker, absoluut geen Hypotheker!
mcloud
Berichten: 147
Lid geworden op: di 14 aug, 2007 2:59 pm

Bericht door mcloud »

volgens mij ben ik bij dezelfde geweest, eens maar nooit weer.
Was het die jonge vent of die oudere man ?

Hij wilde mij alleen een beleggers hypo aansmeren en het
meenemen van mijn oude spaar-polis was niet mogenlijk volgens hem.

Ben naar een andere shop geweest en daar was het geen problemo
:shock:
Gast

Geen Hypotheker!!

Bericht door Gast »

Tukker schreef:Ik kan niets over jouw problemen daar zeggen natuurlijk, volgens mij gaat het niet om slechte advieskantoren, maar wel om slechte adviseurs.
En het moet klikken.

Overigens is het niet per saldo zo dat je bij de instellingen met de grootste marketingbudgetten de beste adviezen krijgt.
:(
Het gaat inderdaad niet om slechte kantoren, maar wel om slechte adviseurs. In eerste instantie hadden we ook specifiek om iemand anders gevraagd. Maar die zat de komende weken al vol. Nu begrijp ik wel waarom.

Gelukkig zijn we daarna naar een heel ander advies bureau geweest. En dat was echt op en top!!! Kan alleen maar heel erg positief over hun zijn! Erg leuk team en ze denken echt goed met je mee!!! De hypotheker kan daar best een voorbeeld aan nemen.

Niet altijd dat stijve gedoe en dat zakelijk gepraat. En maar blaaskaken dat je allemaal goeie contacten overal hebt...En dat je het allemaal wel eventjes kan regelen......

Nee voor mij is de Hypotheker echt afgedaan.......
Gast

Hypotheker

Bericht door Gast »

mcloud schreef:volgens mij ben ik bij dezelfde geweest, eens maar nooit weer.
Was het die jonge vent of die oudere man ?

Hij wilde mij alleen een beleggers hypo aansmeren en het
meenemen van mijn oude spaar-polis was niet mogenlijk volgens hem.

Ben naar een andere shop geweest en daar was het geen problemo
:shock:
Het was een wat oudere man.......Inderdaad, eens maar NOOIT meer!!!
Helemaal nooit meer!

Re: Jazeker, absoluut voor mij geen Hypotheker!!

Bericht door Helemaal nooit meer! »

Gast schreef:Ik begrijp ook niet waar ze die slogan vandaan halen. Maar de hypotheker in Vlaardingen mag weleens gaan nadenken over het feit wat voor mensen ze in dienst heb. Er zullen best ook wel goeie adviseurs zijn, daar twijfel ik ook niet over. Maar die wij hadden, wist nog niet eens goed met zijn computer om te gaan en begreep zelf ook niet veel van het systeem.

Met veel ergernis heb ik die man aangehoord. Als je naar een Hypotheker stapt, verwacht je goed advies, en dat je vooral serieus genomen wordt. Je komt tenslotte niet om een rolletje drop te kopen!

Maar aan het advies en diegene die het advies gaf, hadden we helemaal niets aan en was het gewoon bar en bar slecht!!! Met gevolg dat je teleurgesteld de deur uitloopt......en dat het ook nog weleens onzeker is, of alles nog wel gaat lukken.

Nee, ik ben er na deze keer echt uit! Jazeker, absoluut geen Hypotheker!
Inderdaad! Voor ons ook helemaal geen Hypotheker meer......
Je wordt er niet goed geholpen, zitten daar met een R van hier tot Tokio en je komt geen steek verder!

Wie kan mij helpen met mensen die wel een goed advies kunnen geven????
mcloud
Berichten: 147
Lid geworden op: di 14 aug, 2007 2:59 pm

Bericht door mcloud »

ga naar een andere keten (met shop in de naam of zo ;) ) of probeer eens de reguliere bank of onafhankelijke adviseur
Plaats reactie