GEEN verbouwingskosten

Wat komt er kijken bij het verbouwen van uw huis?

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

pepperrrr
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 08 nov, 2010 10:40 pm

GEEN verbouwingskosten

Bericht door pepperrrr »

Ik ben bezig met de oversluiting van mijn hypotheek. Vorige heeft 6 jr bestaan, voor een nieuwbouwwoning. Destijds alles in 1x goed aangepakt.
Nu moeten we bij de nieuwe hypotheek verbouwingskosten maken van minimaal 200 euro aan bijv.schilderwerk, tuinhuisje, isolatie, vernieuwing keuken of badkamer etc.
Echter, gezien het feit dat het een nieuwbouwwoning betreft en we alles destijds goed aangepakt hebben (en schilderwerk is 1,5 jaar geleden weer gedaan en hoeft over 1,5 tot 2 jr pas weer) hebben we echt geen idee waar we die 200 euro NUTTIG aan kunnen besteden.
Iemand een optie?
:roll:
priest
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 22 dec, 2010 8:52 pm

Re: GEEN verbouwingskosten

Bericht door priest »

Vogelhuis misschien? :D
rambagts
Berichten: 2173
Lid geworden op: do 13 sep, 2007 6:19 pm

Re: GEEN verbouwingskosten

Bericht door rambagts »

"vloer"verwarming buiten. Hoef je geen sneeuw te ruimen.
HJV
Berichten: 280
Lid geworden op: zo 27 jan, 2008 10:45 pm

Re: GEEN verbouwingskosten

Bericht door HJV »

"vloer"verwarming buiten. Hoef je geen sneeuw te ruimen.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
webka
Berichten: 1839
Lid geworden op: za 27 nov, 2010 5:44 pm

Re: GEEN verbouwingskosten

Bericht door webka »

pepperrrr schreef:Ik ben bezig met de oversluiting van mijn hypotheek. Vorige heeft 6 jr bestaan, voor een nieuwbouwwoning. Destijds alles in 1x goed aangepakt.
Nu moeten we bij de nieuwe hypotheek verbouwingskosten maken van minimaal 200 euro aan bijv.schilderwerk, tuinhuisje, isolatie, vernieuwing keuken of badkamer etc.
Echter, gezien het feit dat het een nieuwbouwwoning betreft en we alles destijds goed aangepakt hebben (en schilderwerk is 1,5 jaar geleden weer gedaan en hoeft over 1,5 tot 2 jr pas weer) hebben we echt geen idee waar we die 200 euro NUTTIG aan kunnen besteden.
Iemand een optie?
:roll:
waar komt die 200 euro vandaan?
Ik neem aan dat je 'moet' verbouwen om NHG te kunnen krijgen ivm woningverbetering.
Die 200 euro staat nergens in de normen omschreven. Ook wordt woningverbetering niet specifiek gekwalificeerd.
Een verbouwingspecificatie van 1 euro met als omschrijving 'deurbel' is voldoende om NHG te kunnen krijgen ( mits je aan alle andere voorwaarden in verband met NHG voldoet uiteraard.)
Plaats reactie