marktplaats -> bouwdepot

Wat komt er kijken bij het verbouwen van uw huis?

Moderators: webka, Cnorretje, Jean henri, SimpleMind

misha
Berichten: 1
Lid geworden op: za 18 apr, 2009 11:15 am

marktplaats -> bouwdepot

Bericht door misha »

beste allemaal,

ik ben sinds kort bezig met de verbouwing/uitbreiding van mijn woning, ik doe alle werkzaamheden zelf. Helaas ben ik er pas net achter gekomen dat mijn hypotheekverstrekker (skp deltaloid) me verplicht bonnen te declareren die voorzien zijn van een btw nr. Dat maakt het voor mij dus onmogelijk om via mijn depot materialen van bijvoorbeeld marktplaats te bekostigen. (en voor de oplettende kijkers is op bijvoorbeeld marktplaats veel bouwmateriaal te vinden)
Nu had ik dit natuurlijk vooraf moeten bedenken maar dat is nu helaas te laat. bovendien had het niet veel uitgemaakt omdat ik volgens "de hypotheker" verplicht ben mijn hypoteekverhoging bij skp te regelen waar ik ook mijn eerste hypotheek heb.
Ik heb echter gehoord dat er ook hypotheek verstrekkers zijn die minder moeilijk doen over de aanschaf van materialen om marktplaats. Ik vind het dus vreemd dat SKP mij verplicht om dure materialen te kopen voor mijn verbouwing terwijl dit niet altijd nodig is!

zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben of mij kunnen adviseren hoe ik toch materialen via marktplaats kan aankopen en deze declareren bij mijn depot? met kwitanties oid?

mvg en alvast bedankt voor de reacties,

Misha
Houston
Berichten: 1379
Lid geworden op: do 11 dec, 2008 10:40 pm
Locatie: Eindhoven

Re: marktplaats -> bouwdepot

Bericht door Houston »

Je kunt een tussentijdse waardeverklaring van een taxateur laten doen. En de volgende keer geen label product nemen, maar da's een ander verhaal.
Plaats reactie