even kort. man vrouw 36000 en 15000 full vast dienst. partime vast dienst.
willen huis kopen van 225000kk is uit de huur gekomen.
wonen 10 jaar nu huurhuis 520,00 kale huur en hebben door omstandig heden al 9 jaar alleen aflossing krediet.
elkekeer overstappen om rente te verlagen komen er niet van af. er is geen eigen geld alleen over 7 jaar abc spaarplan 20 jaar vast 25,00 pm
en over 10 jaar belegging? 80 euro in de maand ook 20 jaar vast dus komt wel wat maar nu nog niet en hoe veel?
maar goed wij willen graag een hypotheek nemen met de krediet erin ,kan dit ?of kunnen me ouders me ook helpen
hebben een koopwoning.mijn vader is 68 met overwaarde ben zelf 33 of kan ik van iemand een ouwe sok lenen.nu betaal ik alleen rente
en woon nog steeds in een flat met kind ,terwijl ik ook in een koopwoning wil wonen ,maar kan wel kopen en de krediet
ernaast erbij maar wat als de rente omhoog gaat van de krediet dan kan ik misschien mijn hypotheek niet meer betalen
ik ga geen bedragen noemen maar betaal 280 euro rente in de maand. dus dat wordt rekenen. 7,9.
heeft iemand tips ideeen doe ik hier goed aan om toch te kopen of ?wie weet het loop al 5 jaar zo en durf niet de stap te nemen.als ik het huis opknap zal het aan zienlijk 20,000 euro in waarde stijgen.